قابلیت جدید اینستاگرام؛ تعیین کنید چه کسانی بتوانند کامنت بگذارند

عصر کالا- اینستاگرام ویژگی جدیدی اضافه کرده است که به شما اجازه می دهد تا تعیین کنید چه کسانی زیر پست هایتان کامنت بگذارند.

قابلیت جدید اینستاگرام؛ تعیین کنید چه کسانی بتوانند کامنت بگذارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام به تازگی قابلیتی اضافه کرده است که به وسیله آن می توانید برای کامنت گذاران پست های خود محدودیت ایجاد و تعیین کنید که چه کسی می تواند زیر پست های شما کامنت بگذارد.

    این قابلیت درحال حاضر برای کاربرانی که صفحاتشان به صورت عمومی (public) است، فعال شده است. اگر اکانت عمومی دارید می توانید تنظیم کنید؛ کسانی که آن هارا دنبال می کنید، آن هایی که شما دنبال می کنید و یا هر دو گروه، بتوانند برای شما کامنت بگذارند. همچنین تمامی کاربران حتی آن هایی که از کامنت گذاری محروم شده اند می توانند کامنت های گذاشته شده برای شما را مشاهده کنند.

    اینستاگرام در این نسخه، 4 زبان دیگر را به فیلتر نظرات توهین‌آمیز اضافه کرده است. از این پس اینستاگرام قابلیت تشخصی کلمات توهین آمیز به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی و پرتغالی را دارد. پیش از این اینستاگرام تنها توان شناسایی الفاظ و کلمات ناشایستی که به زبان انگلیسی نوشته شده بود، داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر