امکان ارسال گیف به استوری اضافه می شود

عصر کالا- برخی گزارش ها حکایت از آن دارد که اینستاگرام در نسخه بعدی نرم افزار خود ویژگی ارسال گیف در استوری را ممکن می کند.

امکان ارسال گیف به استوری اضافه می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  اینستاگرام چند روزی است که دست به تغییرات بزرگ در نرم افزار خود زده و قابلیت هایی نظیر نمایش زمان آخرین بازدید و اطلاع از گرفتن اسکرین شات را اضافه کرده است. در ادامه این تغییرات، به تازگی اخباری منتشر شده است که از همکاری اینستاگرام و Giphy برای آوردن آرشیو تصاویر متحرک این وبسایت به بخش استوری حکایت دارد.

    طبق آخرین اطلاعات، برخی از کاربران کشورهای فیلیپین، برزیل و اندونزی در بخش استوری خود با گزینه جدیدی مواجه شده اند که با استفاده از آن می توانند تصاویر گیف را برای قرار دادن در استوری جست و جو کنند. این قابلیت هم اکنون به صورت آزمایشی برای برخی از کاربران فعال شده و انتظار می رود اینستاگرام در نسخه بعدی خود، قابلیت ارسال گیف به استوری را برای عموم کاربران عرضه کند.

    اینستاگرام هنوز نسبت به این اتفاق واکنشی نشان نداده است. یکی از کاربرانی که این قابلیت برایش فعال شده است از صفحه گوشی خود فیلم گرفته که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر