اینستاگرام ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه و ۵۰۰ میلیون کاربر روزانه فعال دارد

عصر کالا- اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار است که روز‌به‌روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود.

اینستاگرام ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه و ۵۰۰ میلیون کاربر روزانه فعال دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام که زیر پرچم فیسبوک فعالیت می‌کند، یکی از رسانه‌هایی است که طرفداران زیادی دارد و همچنان با سرعت زیادی به رشد خود ادامه می‌دهد. به‌تازگی 100 میلیون کاربرد فعال ماهانه به تعداد کاربران فعلی اینستاگرام اضافه شده است.

    در حال حاضر اینستاگرام 800 میلیون کاربر فعال در ماه دارد و در جریان رویدادی که امروز در نیویورک برگزار شد، مدیران این شبکه‌ی اجتماعی اعلام کردند تعداد کاربران فعال روزانه‌ی اینستاگرام به 500 میلیون نفر رسیده است.

    ماه آوریل، اینستاگرام اعلام کرد که 700 میلیون کاربر فعال در ماه دارد. طی چهار ماه تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی از 600 به 700 میلیون نفر رسیده بود و حالا جالب است که همچنان با سرعت قابل توجهی به تعداد کاربران فعال این شبکه‌ی اجتماعی اضافه می‌شود.

    مدیران اینستاگرام به وب‌سایت تک‌کرانچ گفته‌اند که در حال حاضر دو میلیون تبلیغ‌کننده در این پلتفرم فعالیت دارند که این میزان در ماه مارس یک میلیون مورد بوده است. این کمپانی‌ اعلام کرده که بیشتر این افزایش از SMB-ها است.

    همچنین این کمپانی اعلام کرده است که مدت‌زمان صرف‌شده توسط کاربران برای تماشای ویدیوهای اینستاگرام بیش از 80 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. علاوه بر این کاربران چهار برابر بیشتر از سال گذشته پست‌های ویدیویی در روز ارسال کرده‌اند.

    از همین رو بسیاری برای سرمایه‌گذاری در پلتفرم اینستاگرام ترغیب می‌شوند که باعث می‌شود فیسبوک به فکر جاه‌طلبی‌های بیشتر باشد. اما همین مسئله سبب می‌شود چندان به اسنپ‌چت به‌عنوان رقیب اصلی اینستاگرام تمایلی نداشته باشند. رشد فوق‌العاده‌ی کاربران اینستاگرام باعث شده است این شبکه‌ی اجتماعی بسیاری از ویژگی‌های کاربری اسنپ‌چت نظیر استوری را کپی‌برداری کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر