چراغ اول اندروید ۱/ ۸ را اسنشیال روشن کرد

عصر کالا- شرکت Essential سال گذشته، اولین گوشی خود را همراه با سیستم‌عامل اندروید نسخه نوگت عرضه کرد و قول داده بود به‌زودی نسخه اوریو را نیز برای مشتریان خود عرضه کند.

چراغ اول اندروید ۱/ ۸ را اسنشیال روشن کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی ایران، نسخه اوریو 0/ 8 تاکنون برای گوشی‌های این شرکت ارائه نشده و به نظر می‌آید که اسنشیال قصد دارد از نسخه 0/ 8 به‌طور کلی عبور کرده و یکباره نسخه بتای 1/ 8 اندروید را برای کاربران عرضه کرده است.

    از آنجا که این گوشی اولین محصولی است که به نسخه 1/ 8 دسترسی خواهد داشت، می‌توان تغییرات و قابلیت‌های سیستمی جدیدی را در آن مشاهده کرد. با نصب آپدیت جدید اسنشیال، جزو اولین کاربرانی خواهید بود که به آخرین نسخه اندروید دسترسی دارند. در آپدیت جدید، پچ‌های امنیتی ماه فوریه و تعدادی فیکس‌های جزئی اضافه شده است. این شرکت اعلام کرده است که قابلیت‌هایی نظیر تقویم دینامیک  -dynamic calendar- و clock icons با گوشی‌های مجهز به این نسخه قابل پشتیبانی خواهند بود اما این آپدیت یکی از بزرگ‌ترین مشکلات گوشی اسنشیال را نیز برطرف می‌کند: اسنشیال در توییتی اعلام کرد که پچ آزمایشی جدیدی در این نسخه آپدیت وجود دارد که مشکل‌های مربوط به اسکرول -scrolling- کاربران را که مدت‌ها از آن شکایت داشتند تا حدودی برطرف می‌کند. این پچ به صورت بتا و آزمایشی عرضه شده و نسخه نهایی نیست اما همین‌که این شرکت نسبت به نقاط ضعف محصولات خود آگاهی دارد و درصدد برطرف ساختن آن است، جای امیدواری دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر