مخفی کردن قدرت سیگنال؛ قابلیت جدید سیستم عامل اندروید

عصر کالا- گوگل در تلاش برای عرضه نسخه جدید سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید پی است و این سیستم عامل از امکانات جالبی برای شرکت‌های مخابراتی برخوردار است.

مخفی کردن قدرت سیگنال؛ قابلیت جدید سیستم عامل اندروید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، از جمله امکانات این سیستم عامل می توان به کدنویسی خاص آن در قالب طرح متن باز Android Open Source Project (AOSP) اشاره کرد.

    بر اساس این کدنویسی پلاتفورم اندروید شاهد تغییرات اساسی بوده و انتظار می رود این تغییرات در زمان رونمایی از اندروید پی در سال آینده کاربران را شگفت زده کند.

    با استفاده از تحولات انجام شده می توان وضعیت نمایش میزان قدرت سیگنال های مخابراتی را بخش تنظیمات سیم کارت یا وضعیت سیم موسوم به SIM Status تغییر داد.

    ظاهرا ایجاد این تغییرات به درخواست شرکت های مخابراتی انجام شده تا آنها بتوانند به دلخواه خود وضعیت قدرت یا عدم قدرت سیگنال های مخابراتی را نمایش دهند.

    میزان قدرت سیگنال های مخابراتی که با دو واحد dBm  یا  asu اندازه گیری می شود، برای مقایسه  عملکرد شبکه های مخابراتی مختلف قابل استفاده است و از این طریق می توان کیفیت خدمات صوت و داده شبکه های مخابراتی مختلف را با هم مقایسه کرد. این تغییر، تاثیری بر روی عملکرد برنامه ها و اپلیکیشن های ثالث ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر