گوشی‌های دارای اندروید ۸.۱ را ریست فکتوری نکنید

عصر کالا- کاربران گوشی‌های اندرویدی با اندروید نسخه ۸.۱، در صورت ریست فکتوری کردن گوشی خود، دیگر امکان استفاده از آن را ندارند و گوشی آنها به‌اصطلاح بریک شده است.

گوشی‌های دارای اندروید ۸.۱ را ریست فکتوری نکنید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، به‌تازگی یکی از کاربرانی که گوشی هوشمندش را به اندروید 8.1 بروزرسانی کرده است، به‌دلیل فراموش کردن پین‌کد گوشی خود، مجبور به ریست فکتوری شده است که بعد از آن متوجه بریک شدن گوشی خود شده است. بریک شدن گوشی هوشمند به‌معنای غیر قابل استفاده شدن گوشی می‌باشد و به همین دلیل به آن نام brick (آجر) را داده‌اند. طبیعتاً هیچ کاربری نمی‌خواهد این بلا سر گوشی هوشمندش بیاید ولی در بعضی مواقع کاربر مجبور به ریست فکتوری دیوایس خود می‌شود.

    شرکت گوگل در رابطه با این اتفاق، راه‌حلی پیدا نکرد و از کاربر درخواست کرد تا گوشی خود را بازگرداند و یک گوشی جدید تحویل بگیرد. اما به این صورت نخواهد بود که گوگل بخواهد همه گوشی‌های خود را بازپس گیرد و یک گوشی جدید جایگزین کند و مسلماً به‌فکر رفع این مشکل در سیستم عامل خود در نسخه 8.1 خواهد بود.

    اما در حال حاضر پیشنهاد می‌شود کاربرانی که گوشی آنها از اندروید نسخه 8.1 بتا پشتیبانی می‌کند و اقدام به نصب آن کرده‌اند، پین‌کد و پترن و رمز عبور دستگاه خود را به‌خاطر بسپارند و اقدام به ریست فکتوری نکنند تا گوشی هوشمند آنها به آجر تبدیل نشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر