مشکل همگام‌سازی مخاطبان در برخی دستگاه‌های اندروید اوریو ۸.۱

عصر کالا- به‌روزرسانی برخی تلفن‌های هوشمند به نسخه جدید اندروید اوریو، مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده است.

مشکل همگام‌سازی مخاطبان در برخی دستگاه‌های اندروید اوریو ۸.۱
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از ویژگی‌های مهم و در عین حال اساسی اپلیکیشن Contacts سیستم عامل اندروید، امکان همگام سازی آن می باشد، به نظر می رسد که این امکان برای برخی از کاربران مشکل ایجاد کرده است. گزارش های زیادی در سراسر دنیای اینترنت وجود دارد که حاکی از این موضوع است، اما مهمتر از همه این که، گوگل  نیز این مشکل را  پذیرفته و اکنون به دنبال راه حلی برای آن است.

    در حال حاضر، دستگاه‌هایی که اندروید اوریو 8.1 بر روی آنها نصب شده است با این مشکل مواجه شده‌اند؛ از جمله تلفن های هوشمند Pixel 2، Pixel 2 XL، Nexus 5X، Nexus 6P، Pixel و Pixel XL. کاربران ادعا می کنند که پس از به‌روزرسانی به اندروید 8.1 اوریو دچار مشکل همگام سازی شده اند و به همین منظور اقدام به بازگشت به نسخه اندروید 8.0 کرده اند.

    اما طبق گفته برخی از کاربران به غیر از بازگشت به نسخه قبلی اندروید راه حل دیگری هم برای رهایی از این مشکل وجود دارد که البته برای همه کاربران کارساز نیست و آن هم پاکسازی داده‌های اپلیکیشن مخاطبان در اندروید می باشد، با انجام این کار اجازه همگام سازی داده می‌شود، اما، همانطور که قبلا ذکر شد، برای همه کارساز نیست.

    توجه داشته باشید که تمام دستگاه های اندروید اوریو تحت تاثیر این مسئله نیستند؛ مشکلی که گوگل هنوز علت آن را پیدا نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر