ارتقای گلکسی اس ۷ اکتیو به اندروید اوریو

عصر کالا- سامسونگ اعلام کرده است که آخرین عضو از خانواده گوشی‌های سری ۷ یعنی گلکسی اس ۷ اکتیو نیز به اندروید اوریو مجهز خواهد شد.

ارتقای گلکسی اس ۷ اکتیو به اندروید اوریو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, با اینکه مدت زیادی از زمان رونمایی و عرضه نسخه 8 سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید اوریو ( Android Oreo) گذشته است، اما تاکنون تعداد اندکی از گوشی‌های هوشمند و جدیدترین پرچمداران ساخت شرکت‌های مختلف تولیدکننده موبایل به این نسخه جدید از اندروید مجهز شده‌اند.

    هرچند که سامسونگ در میان تولیدکنندگان موبایل در تجهیز و به روزرسانی گوشی‌های جدید و علی‌الخصوص پرچمداران خود فعالیت‌های گسترده و فعالانه‌ای داشته، حالا اعلام کرده است که آخرین عضو از خانواده گوشی‌های سری اس 7 یعنی گلکسی اس 7 اکتیو (Galaxy S7 Active ) نیز به زودی به نسخه 8 اندروید موسوم به اندروید اوریو (android oreo) مجهز خواهد شد.

    برندهای تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده موبایل در سراسر جهان که از سیستم عامل اندروید برای پلت‌فرم گوشی‌های خود استفاده می‌کنند، موظفند هر ساله با معرفی نسخه‌های جدید اندروید توسط گوگل به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده این سیستم عامل، نسخه‌های دریافتی را با توجه به نیاز و قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند تولیدشده خود، بازطراحی کرده و سپس آن را به‌صورت همگانی در دسترس عموم کاربران گوشی‌های موردنظر قرار داده و منتشر کنند.

    گزارش های منتشر شده از سوی وب سایت Wi-Fi Alliance که عموما نشان دهنده انتشار بروزرسانی جدید برای سیستم عامل گوشی های مختلف است، حالا این بار نام گلکسی اس 7 اکتیو را نشان می دهد. این بدان معناست که اندروید اوریو به زودی به گلکسی اس 7 اکتیو نیز قدم بگذارد. 

    سری گوشی‌های سامسونگ با پسوند و نام اکتیو از جمله گوشی‌های مستحکم، قدرتمند و استوار این شرکت کره‌ای به شمار می‌روند. البته این گوشی از نظر سخت‌افزاری تفاوت چندانی با گلکسی S7 معمولی ندارد و تنها بدنه‌ آن به شکلی ساخته شده که در برابر ضربه بسیار مقاوم و محکم باشد. این گوشی هوشمند از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که برای کاربران فعال در محیط‌های کاری مناسب خواهد بود.

    گلکسی اس 7 اکتیو از یک صفحه نمایش 5٫1 اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد و تراشه‌ پردازنده آن اسنپ دراگون 820 است. این گوشی از 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ داخلی برخوردار است و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی هم در جلوی آن دیده می‌شود. گوشی Galaxy S7 Active نزدیک به 185 گرم وزن و 9٫9 میلی‌متر هم ضخامت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر