کدام گوشی‌ها به اندروید ۸.۰ به‌روزرسانی می‌شوند؟

عصر کالا- سامسونگ با انتشار یک فهرست اعلام کرد که بسیاری از گوشی‌های هوشمند این برند در ماه ژوئیه به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۸.۰ (اوریو) به‌روزرسانی خواهند شد.

کدام گوشی‌ها به اندروید ۸.۰ به‌روزرسانی می‌شوند؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, با اینکه مدت زیادی از زمان رونمایی و عرضه نسخه 8 سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید اوریو ( Android Oreo) گذشته است، اما تاکنون تعداد اندکی از گوشی‌های هوشمند و جدیدترین پرچمداران ساخت شرکت‌های مختلف تولیدکننده موبایل، به این نسخه جدید از اندروید مجهز شده‌اند.

    برندهای تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده موبایل در سراسر جهان که از سیستم عامل اندروید برای پلت‌فرم گوشی‌های خود استفاده می‌کنند، موظفند هر ساله با معرفی نسخه‌های جدید اندروید توسط گوگل به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده این سیستم عامل، نسخه‌های دریافتی را با توجه به نیاز و قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند تولیدشده خود، بازطراحی کرده و سپس آن را به‌صورت همگانی در دسترس عموم کاربران گوشی‌های موردنظر قرار داده و منتشر کنند.

    حالا سامسونگ با انتشار یک فهرست و لیست از نام تجاری گوشی‌های هوشمند خود اعلام کرده است که تعدادی از گوشی‌های میان رده را که شامل گوشی‌های سری گلکسیA3  مدل 2017،   A5  مدل 2017  و  A7  مدل 2017، J3، J5 pro و J7 pro می‌شوند، قرار است در ماه آینده میلادی یعنی ماه ژوئیه سال 2018 به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید معروف به اندروید اوریو یا نسخه 8.0 آپدیت و به‌روزرسانی شوند.

    این خبر برای آن دسته از کاربرانی که از گوشی‌های مذکور استفاده می‌کردند، خبر بسیار خوشایند و خوشحال‌کننده‌ای محسوب می‌شود چراکه از این پس قادر خواهند بود با دریافت و نصب نسخه جدید و به‌روزرسانی اندروید اوریو، از قابلیت‌های شگفت‌انگیز، کاربردی و منحصر بفرد آن بهره‌مند شوند.

    سامسونگ اندکی قبل، برخی دیگر از گوشی‌های بالارده و پرچمدار خود را به اندروید اوریو مجهز کرده بود و حالا درصدد است تا تعداد بیشتری از گوشی‌های تولیدی و میان رده خود را در فهرست دارندگان اندروید اوریو بگنجاند.

    شرکت کره‌ای سامسونگ  قبلا گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج را به اندروید اوریو یا اندروید 8.0 مجهز و به‌روزرسانی کرده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر