این گوشی قدرتمند رقیب تازه آیفون است

عصر کالا- شرکت های سازنده تلفن همراه همواره برای تولید محصولاتی که بتواند گوشی های مشهوری مانند آیفون را از میدان به در کند، تلاش می کند و یک گوشی جدید به همین منظور تولید شده است.

این گوشی قدرتمند رقیب تازه آیفون است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، Honor View 10 گوشی هوشمند جدیدی است که نصب تراشه NPU بر روی آن ارائه برخی خدمات هوش مصنوعی را ممکن خواهد کرد. این گوشی در سال 2018 به بازار می آید.

    گوشی یادشده دارای قاب فلزی یکپارچه بوده و دارای نمایشگر 5.99 اینچی از نوع LCD FHD+ و با دقت 1080 در 2160 پیکسل است. نسبت تصویری این گوشی هم 18 به 9 است.

    حسگر اثر انگشت در جلوی نمایشگر گوشی یادشده پیش بینی شده و پورت USB-type C و جک هدفون 3.5 میلیمتری نیز در آن وجود دارد.

    در گوشی یادشده از سیستم عامل Android Oreo استفاده شده و پردازنده آن از نوع Kirin 970 است. پردازنده هوش مصنوعی NPU باعث می شود عملکرد بخش هایی از گوشی مانند دوربین، قفل گوشی و غیره بهتر شود. در این گوشی دسترسی به انیمیشن های سه بعدی موسوم به Animojis نیز در نظر گرفته شده است.

    گوشی مذکور دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه برای ذخیره سازی اطلاعات نیز هست. دوربین های دوگانه پشتی این گوشی به ترتیب از کیفیت 16 و 20 مگاپیکسل برخوردارند و از فناوری تثبیت تصویر هم در گوشی یادشده استفاده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر