با سیستم عامل اندروید؛

با ۱۵۹ دلار یک گوشی کاملا مشابه با آیفون ایکس بخرید

عصر کالا- علاقه به خرید گوشی آیفون ایکس و قیمت بالای این گوشی برخی شرکت های سازنده گوشی را تشویق به تولید محصولات ارزان قیمت با ظاهری شبیه به این گوشی محبوب کرده است.

با ۱۵۹ دلار یک گوشی کاملا مشابه با آیفون ایکس بخرید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این نوع گوشی های ارزان قیمت به خصوص در بازار کشورهای در حال توسعه با اقبال زیادی مواجه شده اند.

    تازه ترین گوشی ارزان چینی که با تقلید از آیفون ایکس تولید شده، Oukitel U18 نام دارد که البته مجهز به سیستم عامل اندروید 7 است. قیمت این گوشی تنها 159 دلار قیمت دارد.

    گوشی یادشده دارای نمایشگر 5.85 اینچی با نسبت تصویری 21 به 9 است. پردازنده اصلی این گوشی هشت هسته ای و از نوع MediaTek 6750T بوده و برای این گوشی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پیش بینی شده است.

    در پشت این گوشی از دوربین دوگانه بهره گرفته شده تا شباهت گوشی یادشده به آیفون ایکس افزایش یابد. دوربین سلفی Oukitel U18 هم 13 مگاپیکسلی است و لذا با استفاده از آن می توان عکس های خوبی تهیه کرد.

    باتری این گوشی 4000 میلی آمپری است و لذا برای زمان زیادی قابل استفاده خواهد بود. شارژ این گوشی از طریق پرت USB Type-C صورت می گیرد. زمان عرضه گوشی یادشده به بازارهای جهانی هنوز اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر