نامگذاری دقیق اسکرین شات ها

قابلیت ویژه اندروید اوریو برای موبایل های سامسونگ

عصر کالا- احتمالا همه شما پوشه هایی در تلفن هوشمندتان دارید که از حجم انبوهی اسکرین شات پر شده؛ تصاویری که معمولا عنوانی مثل Screenshot_۲۰۱۷۱۲۰۸-۱۳۳۰۳۶ یا چیزی شبیه به این دارند و تشخیص و ردیابی آن ها از طریق این اعداد و ارقام کار چندان راحتی نیست.

قابلیت ویژه اندروید اوریو برای موبایل های سامسونگ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، سامسونگ با راهکاری هوشمندانه تصمیم گرفته که با اعمال تغییراتی در نامگذاری اسکرین شات ها، جستجو و ردیابی آن ها را در نسخه اندروید اوریوی سامسونگ اکسپرینس آسان تر از همیشه کند.


    به گزارش SamMobile، بیلد اندروید اوریوی سامسونگ اکسپرینس زمانی که اسکرین شات می گیرید، تصویر ذخیره شده را بر اساس اپلیکیشنی که موقع گرفتن اسکرین شات در آن بوده اید نامگذاری می کند.

    به عنوان مثال، اگر از صفحه خانه موبایل اسکرین شات بگیرید تصویر با عنوان Screenshot_Samsung_Experience Home در حافظه ذخیره خواهد شد. اما اگر همین کار را در محیط اپلیکیشن یوتوب انجام بدهید تصویر با نام Screenshot_YouTube ذخیره می شود.

    اگر چه خصوصیت مذکور چندان بزرگ و انقلابی نیست، اما به صاحبان دیوایس های سامسونگ برای نظم بخشیدن به پوشه اسکرین شات ها کمک شایانی خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر