موبایل چینی با باتری ۵ هزار آمپری رونمایی شد

عصر کالا- یک تولید کننده چینی موبایلی با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و با باتری ۵ هزار میلی آمپری ساخته که به تازگی در هند رونمایی شده است.

موبایل چینی با باتری ۵ هزار آمپری رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت چینی Gionee به تازگی از موبایل هوشمند M7Power در هند رونمایی کرده است.این موبایل در ماه سپتامبر در چین رونمایی و سپس به بازار جهانی عرضه شد.

    M7Power نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی دارد که روی آن یک شیشه خمیده D2.5 قرار گرفته است. وضوح دستگاه نیز 1440 در 720 پیکسل اعلام شده است. همچنین در این موبایل از Corning Gorilla Glass 3 استفاده شده که دربرابر ضربات و افتادن ازنمایشگر محافظت می کند.

    در کنار این موارد M7Power دارای یک پردازشگر 8 هسته ای 435 اسنپ دراگون و GPUآن نیز Adreno505 است. RAM دستگاه4 گیگابایت و  حافظه داخلی آن نیز 64 گیگابایت است. همچنین می توان یک کارت حافظه میکرواس دی 256 گیگابایتی نیز به دستگاه اضافه کرد.

    از نکات جالب توجه این دستگاه باتری قدرتمند 5 هزار میلی آمپری آن است. پشت دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی  با فلاش ال ای دی وPDAF وجود دارد. دوربین جلویی نیز 8 مگاپیکسلی است.

    M7Power قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد. از دیگر مشخصات دستگاه حسگر اثر انگشت پشت دستگاه است که به عنوان دکمه شاتر نیز عمل می کند. سیستم عامل موبایل مذکور اندروید نوقا 7.1.1 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر