به روز رسانی Honor ۸ ویژگی های کاربردی اضافه می کند

عصر کالا- Honor ۸ با به روز رسانی جدیدش حالت سه بعدی پانوراما،سطل زباله گالری و در خواست رمز عبور سه روزه اضافه می کند.

به روز رسانی Honor ۸ ویژگی های کاربردی اضافه می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود این که Honor 8 به روز رسانی اندروید 8 OREO را دریافت نخواهد کرد، این گوشی چینی به قابلیت های جدید و پیشرفت هایش ادامه می دهد.

    قابلیت جدید 3D پانوراما که به کاربر Honor 8 اجازه می دهد که عکس های پویای سه بعدی بیاندازد.این حالت جدید را می توان از طریق برنامه دوربین مشاهده کرد بنابراین شما مشکلی در راه اندازی و استفاده از نخواهید داشت.

    یکی دیگر از ویژگی های مهم نرم افزاری Honor 8 یک ویژگی امنیتی جدید است که هر سه روز یک بار از کاربر می خواهد که رمز عبور قفل صفحه خود را وارد کند.البته این موضوع ممکن است باعث آزار کاربر شود چرا که ما عادت کرده ایم که گوشی خود را با استفاده از حسگر اثر انگشت باز کنیم اما به هر حال این قابلیت سطح امنیتی بهتری فراهم می کند.

    یکی دیگر از قابلیت های کاربردی اضافه شده، اضافه شدن یک سطل زباله برای گالری است به طوری که می توانید عکس های پاک شده را تا 30 روز نگه دارید و در صورت پشیمانی آن ها را به گالری بازگردانید.

    بر اساس گفته های Honor این به روز رسانی به چند مورد از جمله ویژگی برنامه دوقلو بهینه سازی شده است که برای پشتیبانی از ورود به سیستم با دو حساب برای برنامه های خاص به خوبی تنظیم شده است.علاوه بر این پایداری عکس برداری بهبود داده شده است و مصرف کلی برق برای استفاده طولانی بهینه سازی شده است.

    همچنین لازم به ذکر است که آخرین به روز رسانی امنیتی گوگل (ژانویه) در به روز رسانی موجود است.اگر چه به روز رسانی نباید هر یک از اطلاعات شخصی شما را پاک کند، توصیه می شود که از هر چیزی که برایتان مهم است پشتیبانی بگیرید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر