عرضه اندروید ۷ برای گوشی One M۹ اچ تی سی

عصر کالا- شرکت اچ تی سی اعلام کرد که مدل های بدون قفل گوشی One M۹ از این پس قابلیت دریافت نسخه به روزشده سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۷ نوقا را دارند.

عرضه اندروید ۷ برای گوشی One M۹ اچ تی سی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»به نقل از اندروید اند می، به روزرسانی سیستم عامل این گوشی که در سال 2015 به عنوان گوشی پرچمدار اچ تی سی عرضه شده بود تا به امروز به تاخیر افتاده و اچ تی سی ترجیح داده بود ابتدا گوشی تازه تر اچ تی سی 10 را به روز کرده و آن را به سیستم عامل اندروید 7 مجهز کند.

    قرار است اندروید 7 برای مدل های قفل شده گوشی One M9 که از طریق اپراتورهای مخابراتی به فروش می رسند از اوایل سال 2017 در دسترس باشد.

    در حالی که زمان نسبتا قابل توجهی از آغاز عرضه سیستم عامل اندروید 7 می گذرد، هنوز بسیاری از شرکت های عرضه کننده گوشی برای به روز کردن سیستم عامل آندروید تولیدات خود اقدام نکرده اند و همین مساله موجب نارضایتی کاربران شده است.

    از جمله ویژگی های این سیستم عامل می توان به امکان تقسیم صفحه‌نمایش (Split-Screen) بین دو اپلیکیشن و استفادهٔ هم‌زمان، طراحی جدید منوی تنظیمات، افزودن حالت شبانه (Night Mode) با تم رنگ‌های تیره، طراحی جدید بخش تنظیمات سریع، طراحی بخش اپ سوییچر برای جابجایی میان آخرین اپلیکیشن‌های استفاده‌شده،ارتقا حالت Doze،  مدیریت استفاده از داده اینترنت در پس‌زمینه و امکان کاهش میزان مصرف اینترنت موبایل،   امکان افزودن اطلاعات پزشکی مانند گروه خونی، بیماری‌های خاص، حساسیت‌های دارویی و... برای موارد اضطراری ،  ارتقا اپلیکیشن مدیریت فایل برای امکان جابجا کردن فایل یا تغییر دادن نام پوشه‌ها و فایل‌هاو امکان تغییر سطح زوم صفحه نمایش اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر