عرضه نسخه تازه اندروید برای نصب در گوشی های ارزان قیمت

عصر کالا- اگر قادر به خرید گوشی هایی گران تر از ۱۰۰ دلار نیستید با عرضه نسخه تازه و سبکی از سیستم عامل اندروید می توانید این مشکل خود را حل کنید.

عرضه نسخه تازه اندروید برای نصب در گوشی های ارزان قیمت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، سیستم عامل اندروید گو به گونه ای طراحی شده که برای نصب بر روی گوشی هایی با سخت افزار ضعیف مناسب باشد. البته برخی از امکاناتی که بر روی گوشی های گران قیمت و در صورت نصب اندروید اصلی در دسترس است، بر روی این سیستم عامل و با استفاده از گوشی های ارزان قیمت هم قابل استفاده خواهد بود.
    اندروید گو که بر مبنای اندروید 8 Oreo طراحی شده حافظه کمتری اشغال می کند و به توان پردازش و پهنای باند کمتری نیاز دارد. اندروید گو اولین بار هفته گذشته در کنگره جهانی موبایل عرضه شد و مورد توجه قرار گرفت.
    در حال حاضر تازه ترین نسخه از سیستم عامل اندروید که بر روی بسیاری از گوشی های پرچمدار نصب شده، Android Oreo است که گوشی هایی مانند گلکسی اس 9 از آن بهره می برند.
    از جمله گوشی های موجود در بازار که امکان نصب اندروید گو بر روی آنها وجود دارد، می توان به تمپو گو گوشی 80 دلاری تولیدی شرکت زد تی ای اشاره کرد. این گوشی دارای نمایشگر 5 اینچی و 8 گیگابایت حافظه و کارت میکرواس دی است. دوربین های این گوشی 5 و 2 مگاپیکسلی است.
    گوشی دیگر Alcatel 1X است که دارای نمایشگر 5.3 اینچی با دقت 960 در 480 پیکسل بوده و 123 دلار قیمت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر