جاروبرقی بی‌سیم دستی و پیشرفته CordZero در بازار ایران

عصر کالا- ال‌جی به تازگی سری جدید جاروبرقی بی‌سیم دستی و پیشرفته ™CordZero را وارد بازار ایران کرده است.

جاروبرقی بی‌سیم دستی و پیشرفته CordZero در بازار ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این جاروبرقی به منبع تامین برق مستقل، برس ضد گیرکردن مو همراه با موتور اینورتر مجهز است و با وجود باتری‌ قابل شارژ فوق العاده، مدت زمان زیادی برای جاروکشی با کیفیت و راحت به اندازه 30 دقیقه (بالاترین زمان در بین تمامی رقبا) در اختیار کاربر می‌گذارد.

    جاروبرقی دستی ™CordZero ال‌جی جاروکشی را بسیار راحت کرده و مدت زمان جاروکشی و قدرت مکش بالا را به لطف منبع تامین برق مستقل بسیار بیشتر کرده است. منبع برق مستقل در حالت عادی تا 30 دقیقه و در حالت مکش قدرتمند تا 20 دقیقه با باتری قابل شارژ مستقل روشن می‌ماند. این باتری 18 ولت قابل شارژ می‌تواند جداگانه نیز شارژ شود.

    برس ضد گیرکردن مو: تمیز کردن بدون توقف

    بعضی مواقع موهای در هم پیچیده انسان و حیوانات در عملکرد جاروبرقی اخلال ایجاد می‌کند و کاربر باید به طرز نامناسبی یکسره بصورت دستی موها را از دهانه برس مکنده جدا کند. کاری که بسیار غیر بهداشتی و پرزحمت است. با سیستم نوآورانه برس ضد گیر کردن ال‌جی این مشکل بزرگ کاملا برطرف شده است. یک لاستیک نرم در دهانه موتوری دستگاه قرار گرفته است که از طریق لرزش، مانع گیرکردن موها در برس جاروبرقی می‌شود. در نتیجه کاربران را از زحمت جدا کردن دستی موها از برس جاروبرقی راحت می‌کند.

    موتور اینورتر: قدرت تمیزی بیشتر و پایداری بیشتر

    جاروبرقی دستی ™CordZero از موتور مبتکرانه و هوشمند اینورتر ال‌جی استفاده می‌کند که بالاترین عملکرد ممکن را در عین بهروری بالا و پایداری در حجمی کوچک ارائه می‌دهد. موتورهای معمولی از جاروبک های کربنی استفاده می‌کنند، جاروبک ها بخاطر اصطحکاک زیاد در زمان کوتاهی داغ می‌کنند که علاوه بر اثرگذاری منفی بر عمر موتور، باعث آلودگی های کربنی نیز در محیط میگردد. در حالی که موتور اینورتر هوشمند ال جی از قدرت آهنربایی بدون اصطحکاک استفاده می‌کند که طول عمر کارکردی بیش از 1000 ساعت را تضمین می‌کند. موتور هوشمند اینورتر به جاروبرقی قدرت تمیز کردن و جمع‌آوری تا 94 درصد شامل موی حیوانات و دانه‌های عدس را می‌دهد. جای تعجب نیست که ال‌جی کاملا به محصول خود مطمئن است و این موتور اینورتر را برای ده سال گارانتی کرده است.

    ویژگی‌های بهبود یافته دیگر

    به عنوان یک جاروبرقی 2 در 1، کاربرد دوگانه جاروبرقی دستی ™CordZero این امکان را به کاربر می‌دهد تا از حالت عصایی برای استفاده از دسته بلند جاروبرقی و حالت قابل حمل برای جاروی دستی استفاده کند. با لوله داخلی و ابزارهای برسی، گردش 180 درجه راحت سر جارو و طراحی باریک، جاروبرقی دستی CordZero™ باعث می‌شود تمیز کردن محیط کمتر کاربر را خسته کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر