نسل جدید عینک PSVR دنیای واقعیت مجازی را تغییر خواهد داد

عصر کالا- یکی از اعضای فعال در حوزه کنسول بازی و عینک‌های واقعیت مجازی اعلام کرد که نسل جدید عینک PSVR سونی باید عرضه شود.

نسل جدید عینک PSVR دنیای واقعیت مجازی را تغییر خواهد داد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی یکی از شرکت‌هایی است که به شدت تلاش می‌کند در حوزه واقعیت مجازی پیشرفت داشته باشد و این صنعت را با عرضه محصولاتی پیشرفته بهبود بخشد. این شرکت چند سال پیش با عرضه عینک PSVR انقلابی بزرگ در صنعت عینک‌های واقعیت مجازی ایجاد کرد. اما از نظر سونی، این صنعت هنوز در ابتدای راه خود است و تیم سازنده عینک‌های VR سونی باید تغییرات زیادی را در عینک ساخته شده خود ایجاد کنند.
    به تازگی رییس استودیو SIE Worldwide Studios درباره عینک VR سونی حرف زده است، یوشیدا درباره این عینک گفت:" عینک VR سونی یکی از فناوری‌های بسیار برجسته در دنیای واقعیت مجازی است که از زمان عرضه تاکنون توانسته است جزو برترین عینک‌های واقعیت مجازی باشد. اما این عینک ایراداتی دارد که در زمان عرضه مشخص نبودند و با پیشرفت این صنعت و عرضه عینک‌‍‌های جدید توسط شرکت‌های مختلف خود را نشان داده‌اند و شرکت سونی باید به فکر ساخت عینک جدید خود باشد و ایرادات موجود در عینک PSVR را برطرف کند."

    نسل جدید عینک PSVR دنیای واقعیت مجازی را تغییر خواهد داد

    او همچنین گفت:" گیمرها هنگام اجرای بازی‌ها با عینک PSVR مواردی را تجربه خواهند کرد که هیچ وقت با اجرای بازی در تلویزیون آن را تجربه نخواهند کرد چرا که گیمر با اجرای بازی در حالت VR خود را در بازی احساس خواهد کرد و می‌تواند به وسیله این عینک دنیای بازی را از نزدیک لمس کند."اما هنوز سونی هیچ خبری نسبت به ساخت نسل بعدی عینک PSVR نشان نداده است و این شرکت فعلا تمام تمرکز خود را روی نسل بعد کنسول پلی استیشن گذاشته است و فعلا نسبتا به سوالات کاربران درباره PSVR سکوت کرده است. با این حال حداقل باید تا زمان معرفی کنسول PS5 منتظر بمانیم چرا که قطعا سونی تا زمان برگزاری مراسم معرفی این کنسول حرفی نخواهد زد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر