هدست واقعیت مجازی جدید گوگل بدون نیاز به گوشی، از راه می‌رسد

عصر کالا- شرکت گوگل حضور فعالی در عرصه فناوری دارد، اگر از سیستم‌عامل اختصاصی اندروید و گوشی‌های نکسوس و پیکسل چشم‌پوشی کنیم، حضور این شرکت در صنعت واقعیت مجازی تحسین‌برانگیز است. چند سال قبل شرکت گوگل،Cardboard را به‌عنوان یک هدست واقعیت مجازی بسیار ساده روانه بازار کرد و سال گذشته نیز شاهد عرضه هدست Daydream بودیم. اکنون این تولیدکننده مشهور می‌خواهد هدست واقعیت مجازی مستقلی را روانه بازار کند. با تک بوک همراه باشید.

هدست واقعیت مجازی جدید گوگل بدون نیاز به گوشی، از راه می‌رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تک بوک، شرکت گوگل تصمیم گرفته یک هدست واقعیت مجازی مستقل همانند HTC Vive، Playstation VR و Oculus Rift به دست کاربران برساند. احتمالاً گجت جدید گوگل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O 2017 در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد، لازم به ذکر است این کنفرانس از روز گذشته شروع به کارکرده و احتمالاً هدست واقعیت مجازی مستقل نقش پررنگی در این مراسم خواهد داشت.

    شاید نیاز باشد بدانید هدست جدید گوگل همانند محصول قبلی نیاز به گوشی ندارد و کاربرانی که گوشی ندارند هم می‌توانند از آن استفاده کنند. هنوز مشخص نیست در این گجت جدید از چه سیستم‌عاملی استفاده خواهد شد، شاید اندروید یا سیستم‌عامل جدیدی در آن به کار گرفته شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر