با کیبورد جدید SteelSeries از هشدارهای صوتی بی‌نیاز می‌شوید

عصر کالا- شرکت SteelSeries را با تجهیزات بازی دقیق و قدرتمندی که می‌سازد، می‌شناسیم.

با کیبورد جدید SteelSeries از هشدارهای صوتی بی‌نیاز می‌شوید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، یکی از جدیدترین ماوس‌های این شرکت طبق ادعای آن‌ها، می‌تواند با دقت 1 به 1 حرکات را در بازی‌ها بازسازی کند؛ دقتی که بازی‌کننده‌های حرفه‌ای مدت‌هاست به دنبالش هستند. عجیب نیست که کیبورد جدید SteelSeries هم همان دقت و کیفیت بالایی که انتظار دارید را در خودش جای داده باشد. این شرکت از کیبورد جدیدی به اسم Apex M570 رونمایی کرده است؛ کیبوردی که طبق گفته‌ی سازندگان آن، یک «پکیج کامل» است.

    برای کسانی که علاقه‌ای به شنیدن صدای هشدار ندارند، دیدن این هشدارها روی کیبورد، بسیار خوشایند خواهد بود.
    کلیدهای کیبورد جدید Apex M570 چراغ‌های رنگی دارد که می‌توانند با هشدارهای کامپیوتر، روشن شوند. شرکت SteelSeries می‌گوید که فریم کیبورد جدیدش را با استفاده از آلومینیوم هواپیما ساخته است. این شرکت هم‌چنین مثل لاجیتک، بی‌خیال استفاده از کلیدهای Cherry شده است و خودش سوییچ‌های مکانیکی ساخته؛ سوییچ‌هایی که به اسم QX2 شناخته می‌شوند. می‌توان ال‌ای‌دی‌های این کلیدها را با هشدارهای مختلف تنظیم کرد. برای مثال، کلیدها می‌توانند به هنگام دریافت چت، ایمیل یا پیغام، رنگ‌های متفاوتی از خود نشان دهند.

    برای کسانی که علاقه‌ای به شنیدن صدای هشدار ندارند، دیدن این هشدارها روی کیبورد، بسیار خوشایند خواهد بود. اپ Discord، اپ چت متنی و صوتی که برای گیمرها ساخته شده هم در نرم‌افزار SteelSeries Engine ادغام خواهد شد و می‌توان هشدارهای این نرم‌افزار را با چراغ‌های کیبورد هم دریافت کرد.

    کیبورد Apex M570 از امروز با قیمت 140 دلار وارد بازار شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر