ماوس و کیبورد جدید مایکروسافت به بازار عرضه شد

عصر کالا- ماوس و کیبورد جدید مایکروسافت که با نام Modern شناخته می‌شود در حال حاضر به بازار عرضه شده و کاربران می‌توانند این محصولات را خریداری کنند.

ماوس و کیبورد جدید مایکروسافت به بازار عرضه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ماوس و کیبورد جدید مایکروسافت که با نام Modern شناخته می‌شود در حال حاضر به بازار عرضه شده و کاربران می‌توانند این محصولات را خریداری کنند. این وسایل ماه گذشته معرفی شده بودند و به نظر می‌رسید حداقل از نظر شکل و شمایل با مایکروسافت سرفیس استودیو (Microsoft Surface Studio) هماهنگ باشند.

    البته این ماوس و کیبورد را در عمل می‌توانید با هر کامپیوتری استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های کلیدی کیبورد جدید مایکروسافت وجود حسگر اثر انگشت در یکی از دکمه‌های آن است. وجود این دکمه باعث می‌شود بتوانید در ویندوز 10 با استفاده از این قابلیت بیومتریک وارد کامپیوتر شوید.

    این کیبورد از طریق کابل یا بلوتوث با کامپیوتر شما هماهنگ می‌شود. ماوس کنار این کیبورد هم از طریق قابلیت بلوتوث فعال می‌شود. عمر باتری این کیبورد هم واقعا بالا است؛ گفته شده با یک بار شارژ باتری می‌توانید حدود 4 ماه با کیبورد Modern مایکروسافت کار کنید. ماوس هم با یک بار شارژ در حدود یک سال برای‌تان کار می‌کند. به هر حال شیوه‌ طراحی، زیبایی و قابلیت‌های امنیتی این محصول جدید مایکروسافت را برای بسیاری از کاربران به ماوس و کیبوردی جذاب تبدیل کرده. در حال حاضر می‌توانید کیبورد را با قیمت 130 دلار و ماوس را هم با قیمت 50 دلار خریداری کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر