قابلیت پاسخ هوشمند به کی‌بورد گوگل اضافه شد

عصر کالا- کاربران از این پس قادر خواهند بود با دریافت نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن کی‌بورد گوگل در هفته جاری از قابلیت پاسخ هوشمند آن بهره‌مند شوند.

قابلیت پاسخ هوشمند به کی‌بورد گوگل اضافه شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, اپلیکیشن اختصاصی کی‌بورد گوگل که جی‌بورد (Gboard) نام دارد، همواره از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران گوشی‌های موبایل هم در نسخه‌های اندرویدی و هم iOS مواجه شده است. این اپلیکیشن در جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده خود به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا در پیام‌رسان‌های متعددی همچون فیس‌بوک مسنجر، فیس‌بوک مسنجر لایت، واتس اپ، وی چت، گوگل الو، گوگل هنگ اوت و اندروید مسیجز بتوانند از امکان پاسخ‌دهی هوشمند (smart reply) آن استفاده کنند.

    این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت مشغله داشتن و یا کمبود وقت کافی برای واکنش دادن به پیام دوستان و مخاطبان، از این قابلیت  سریع و هوشمند بهره‌مند شوند.

    چندی پیش بود که اپلیکیشن کی‌بورد گوگل امکان ساختن تصاویر متحرک (Gif) را به پلت‌فرم اندرویدی خود افزود تا کاربران گوشی‌های اندرویدی بتوانند از ساختن گیف‌های اختصاصی خود لذت ببرند و آن را با دوستانشان در پیام‌رسان‌های مختلف به اشتراک بگذارند. 

    البته اپلیکیشن کی‌بورد گوگل که موسوم به جی بورد است، تنها برای گوشی‌های اندرویدی نیست بلکه برای دستگاه‌های الکترونیکی با سیستم عامل iOS نیز ارائه و منتشر می‌شود که البته معمولا با اندکی تاخیر پس از نسخه اندرویدی، در دسترس کاربران گوشی‌های آیفون قرار می‌گیرد. 

    حالا گزارش‌های منتشره از سوی  XDA reports، حاکی است کاربران با دریافت و دانلود نسخه جدید و به‌روزرسانی شده اپلیکیشن جی‌بورد قادر خواهند بود به‌صورت کاملا سریع و هوشمندانه به پیام‌های دوستانشان در پیام‌رسان‌های مذکور پاسخ دهند.

    این بدان معناست که گوگل به نوتیفیکشن و اعلان‌های گوشی کاربران دسترسی خواهد داشت و با نمایش یک باکس کوچک از کاربر می‌خواهد از میان پاسخ‌های از پیش تعیین شده و مناسب، به‌صورت سریع و هوشمندانه‌ای به پیام آن‌ها واکنش نشان دهد.این قابلیت شباهت بسیاری به پاسخ هوشمند در نسخه به‌روزرسانی شده پست الکترونیکی گوگل یا جی میل (Gmaill) و شبکه اجتماعی لینکدین (Linkdin) دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر