با کی‌بورد گوگل؛

تصاویر متحرک (GIF) را خودتان بسازید

عصر کالا- نسخه بتا و آزمایشی اپلیکیشن کی‌بورد گوگل موسوم به جی‌بورد به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر متحرک (GIF) بسازند.

تصاویر متحرک (GIF) را خودتان بسازید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در پیام‌رسان‌های مختلفی همچون تلگرام از طرفداران پروپاقرص تصاویر متحرک (GIF) بوده‌اید، از نسخه جدید اپلیکیشن جی‌بورد لذت خواهید برد.

    نسخه بتا و آزمایشی اپلیکیشن جی‌بورد (Gboard) که به طور رسمی توسط گوگل منتشر و توسعه داده شده است، با افزودن دکمه و گزینه جدیدی به پلت‌فرم کی‌بورد خود، این نوید را به طرفداران و کاربران قابلیت GIF می‌دهد تا بتوانند خود این تصاویر متحرک را بسازند.

    این قابلیت که برروی نسخه 7.2 مشاهده شده است، به شما اجازه می‌دهد تا با ضبط فیلم از دوربین اصلی یا سلفی، یک ویدیوی کوتاه 60 ثانیه‌ای یا یک ویدیوی فست فوروارد ساخته و درنهایت آن را به شکل GIF درآورید. با ساخت یک گیف اختصاصی برای خود، می‌توانید آن‌ها را برای دوستان و آشنایان مورد نظر خود نیز بفرستید و از آن لذت ببرید.

    این گزینه که به صورت یک دکمه به نوار بالای کی‌بورد گوگل اضافه شده است، هم‌اکنون تنها برای کاربران گوشی‌های آیفون با سیستم عامل iOS موجود است. بنابر گفته رسمی گوگل، این قابلیت به زودی قرار است برای کاربران اندرویدی نیز قابل دسترسی و اجرا باشد. گوگل به زودی نسخه اصلی اپلیکیشن جی‌بورد را در دسترس همگان و عموم کاربران در فروشگاه اینترنتی پلی استور خود قرار خواهد گذاشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر