کیبورد گوگل صورت کاربران را به ایموجی تبدیل می‌کند

عصر کالا- گوگل کیبورد خود، Gboard را به قابلیت تبدیل صورت کاربران به ایموجی مجهز کرد.

کیبورد گوگل صورت کاربران را به ایموجی تبدیل می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صورتک‌هایی که در ایموجی‌های یک کیبورد و در برنامه‌های مختلف وجود دارند، ممکن است تعداد بالایی داشته باشند اما هیچگاه برای بیان درست احساسات یک فرد کافی نیستند و شاید برای برخی کاربران هیچوقت هم کافی نباشند. در هر صورت، گوگل به تازگی یک راه حل برای این مشکلات طراحی کرده است. این شرکت برای کیبورد خود، Gboard استیکرهای کوچک (Mini Stickers) را معرفی کرده است.

    آواتارهای شخصی سازی شده از زمان معرفی انیموجی‌ها در iPhone X یک موج اشتیاق را در بین کاربران گوشی‌های هوشمند راه انداخته است. سازندگان برنامه‌های گوشی‌های هوشمند هم از این قابلیت استفاده کرده‌اند و دیگر صورتک‌ها مانند AR Emoji، Qmoji، Omoji و هر -موجی دیگری را درست کرده‌اند. با Mini Stickers اضافه شده به Gboard، گوگل همین روند را ادامه داده و این دفعه قابلیتی را به این کیبورد اضافه کرده تا کاربران بتوانند صورت‌های خود را با دوربین سلفی خود به هر ایموجی که دلشان می‌خواهد، تبدیل کنند. این ویژگی برای اولین بار برای برنامه Allo با نام Selfie Stickers در سال گذشته معرفی شد و حالا این قابلیت با Gboard سازگار شده است.

    کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت صورت خود را به ایموجی تبدیل کنند. فقط کافی است برای این کار آیکون new Mini Sticker را لمس کنند، یک سلفی از صورت خود بگیرند و جادوی Gboard را ببینند. این استیکر با حالت‌های مختلف می‌تواند شخصی سازی شود و در کنار بقیه ایموجی‌ها ذخیره شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر