نوکیا ۳۳۱۰ ۳G توسط اچ ام دی گلوبال معرفی شد

عصر کالا- نوکیا ۳۳۱۰ ۳G به صورت رسمی معرفی شد. اصلی‌ترین تفاوت Nokia ۳۳۱۰ ۳G با نسخه عادی، پشتیبانی از نسل سوم شبکه موبایل است که سبب افزایش مخاطبان آن می‌شود

نوکیا ۳۳۱۰ ۳G توسط اچ ام دی گلوبال معرفی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز، اچ ام دی گلوبال بعد از خرید حق استفاده از برند نوکیا برای ساخت گوشی هوشمند، چندین محصول به بازار عرضه کرد. این شرکت در نمایشگاه MWC 2017 یک محصول ساده اما شگفت‌انگیز نیز همراه خود آورد که نام آن توجه بسیاری را به خود جلب کرد؛ نوکیا 3310 2017 در واقع نسخه جدید گوشی نوکیا 3310 اصلی است که تاریخ معرفی آن به سال 2000 برمی‌گردد؛ گوشی موبایلی که باید از آن به عنوان جان سخت 1 یاد کنیم!

    با وجود محبوبیت این گوشی موبایل در بدو معرفی، خیلی از کاربران از خرید آن منصرف شدند، چرا که اچ ام دی گلوبال اعلام کرد نوکیا 3310 جدید تنها تحت شبکه موبایل 2G کار کرده و از شبکه 3G پشتیبانی نمی‌کند. به این ترتیب بیشتر کاربران کشور ایالات متحده آمریکا و همچنین اروپا که آنتن‌های 2G مدت‌ها است از منطقه محل زندگی‌شان جمع‌آوری شده است، دیگر قادر به استفاده از آن نخواهند بود.

    شایعات زیادی درباره ارائه نسخه دارای پشتیبانی از شبکه 3G نوکیا 3310 جدید منتشر شده بود، اما نوکیا 3310 3G سرانجام با تاخیر بسیار زیاد معرفی شد. این گوشی موبایل دارای نسخه‌های رنگ مختلفی بوده و به یک رابط کاربری جدید مجهز شده است. نوکیا 3310 3G قادر است با یک بار شارژ، برای 6.5 ساعت مکالمه دوام بیاورد. حالت آماده به کار آن 27 روز اعلام شده است. تغییر رابط کاربری شامل تنظیم مجدد آیکون‌ها و همچنین رنگ‌های پوسته است. قیمت نوکیا 3310 3G برابر 69 یورو بوده و در رنگ‌های لاجوردی، زرد، قرمز و ذغالی عرضه خواهد شد. عرضه محصول از نیمه‌های ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر