اولین گوشی هوشمند با ۵ لنز متفاوت در راه است

عصر کالا- نوکیا در سال های اخیر بر روی تولید گوشی های هوشمند متوسط با کیفیت قابل قبول برای عموم مردم متمرکز شده، اما این بار قصد دارد یک گوشی با دوربین قدرتمند تولید کند.

اولین گوشی هوشمند با ۵ لنز متفاوت در راه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، نوکیا به تازگی گوشی نوکیا 6 را عرضه کرده بود و قرار است نوکیا 8 و نوکیا 9 نیز به زودی روانه بازار شوند. اما گفته می شود این شرکت به دنبال تولید یک تلفن همراه پرچمدار نیز هست که از 5 لنز برای عکاسی با کیفیت ها و حالت های متفاوت برخوردار است.

    اگر چه هنوز جزئیات چندانی در مورد این خبر در دست نیست، اما به نظر می رسد نوکیا برای تحقق این هدف با شرکت OZO همکاری کرده باشد که سابقه تولید دوربین هایی با هشت لنز را هم دارد. البته استفاده از این فناوری در دوربین های کوچک گوشی های هوشمند یک چالش جدی محسوب می شود.

    نوکیا در سال های اخیر سابقه تولید گوشی هایی با دوربین های قدرتمند را داشته است و به عنوان مثال گوشی لومیا 1020 این شرکت با یک دوربین مدور با قابلیت ثبت تصاویر 41 مگاپیکسلی عرضه شده بود.

    گفته می شود فعلا دوربین این گوشی مراحل آزمایشی را سپری می کند و شرکت چینی فاکس کان هم در حال بررسی جنبه های تجاری این موضوع برای تولید انبوه گوشی هوشمند یادشده است. نوکیا هنوز اخبار منتشرشده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر