نوکیا ۲ در گیک بنچ همراه با اسنپدراگون ۲۱۰ رویت شد

عصر کالا- نوکیا ۲ در گیک بنچ همراه با مشخصات فنی بسیار سطح پایین همچون تراشه اسنپدراگون ۲۱۰ رویت شد. در ادامه بیشتر با گوشی موبایل Nokia ۲ آشنا می‌شویم.

نوکیا ۲ در گیک بنچ همراه با اسنپدراگون ۲۱۰ رویت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، اگرچه زمزمه‌های عرضه نوکیا 8 در آینده نزدیک به عنوان پرچمدار اندرویدی نوکیا بیشتر و بیشتر شنیده می‌شوند، اما اچ ام دی گلوبال از زمان خرید حق استفاده از این برند فقط چندین گوشی موبایل میان‌رده و پایین رده عرضه کرده است. تا امروز نوکیا 3 را به عنوان پایین‌رده‌ترین محصول نوکیا از زمان فعالیت اچ ام دی گلوبال می‌شناختیم، اما رویت نوکیا 2 در گیک بنچ نشان می‌دهد یک محصول دیگر از این دسته‌بندی در راه است.
    ظهور نوکیا 2 در گیک بنچ
    بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده از این بنچمارک، تراشه نوکیا 2 اسنپدراگون 210 (یا شاید 212) بوده و به یک گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. این میزان، نصف حافظه رم به کار رفته در نوکیا 3 است. خوشبختانه این دستگاه به صورت پیش‌فرض به اندروید 7.1 مجهز خواهد شد، پس از لحاظ نرم افزاری تفاوتی بین آن و سایر گوشی های موبایل تازه وارد نوکیا وجود نخواهد داشت.

    اگرچه میزان ظرفیت داخلی عنوان نشده است، اما انتظار نداریم بیشتر از 8 گیگابایت حافظه در این دستگاه مشاهده کنیم. پیش‌بینی می‌شود قیمت این مدل حدود 120 دلار باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر