نوکیا ۸ پرو ، نسل سوم نوکیا ۸ کمپانی HMD Global

عصر کالا- اگر اخبار مربوط به کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ سال جاری را دنبال کرده باشید، قطعا متوجه این موضوع شده اید که در سال جاری کمپانی HMD Global بسیار فعال ظاهر شده است. در این کنگره که تقریبا یکی دو هفته پیش به سر انجام رسید این کمپانی از نوکیا ۸ سیروکو رونمایی به عمل آورد و با تمامی ویژگی هایی که دارد، بسیاری از تحلیلگران این گوشی هوشمند را به عنوان نسخه ی بهبود یافته ی نوکیا ۸ اصلی می دانند.

نوکیا ۸ پرو ، نسل سوم نوکیا ۸ کمپانی HMD Global
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زوم تک، اگر شما نیز یکی از طرفداران گوشی های هوشمند نوکیا باشید قطعا با شنیدن این خبر که نوکیا قصد دارد یک نسخه سوم از این گوشی هوشمند را با نام نوکیا 8 پرو رونمایی نماید، خوشحال خواهید شد. از یکی از ویژگی های بارز این نسخه از نوکیا 8 قیمت ارزان و مشخصاتی فوق العاده است. بر اساس اخباری که چندی پیش از این کمپانی فنلاندی منتشر شد، این کمپانی قصد دارد از دو گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدارگون 845 رونمایی کند.

    اکنون گویا این دو پرچمدار، نوکیا 9 و نوکیا 8 پرو می باشد و باید منتظر رونمایی از این دو گوشی هوشمند باشیم. در این خبرهای انتشار یافته حتی برخی از مشخصات این گوشی هوشمند نیز افشا شده است و به طورکلی نوکیا 8 پرو را می توان به عنوان نسخه ارتقا یافته ی نوکیا 8 سیروکو دانست. ظاهرا این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل با کیفیت Full HD می باشد که نسبت تصویر 18 به 9 را برای کاربران این گوشی های هوشمند به ارمغان می آورد.

    نوکیا 8 پرو

    گویا کمپانی نوکیا در طراحی پنل پشتی این دستگاه از شیشه استفاده کرده است تا به موجب این پنل شیشه ای قابلیت شارژ بی سیم را برای این گوشی هوشمند با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به ارمغان آورد. یکی از موضوعات دیگر این است که این روزها به دلیل محدود شدن حاشیه صفحه نمایش ها اسکنر اثر انگشت به پنل پشتی گوشی هوشمند انتقال یافته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر