نوکیا ۸ رونمایی شد

عصر کالا: گوشی هوشمند نوکیا ۸ همراه با دوربین دوگانه زایس و قابلیت ضبط صدای ۳۶۰ درجه رونمایی شد.

نوکیا ۸ رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵:۰۰
  • نوکیا 8 رونمایی شد
  • نوکیا 8 رونمایی شد
  • نوکیا 8 رونمایی شد
  • نوکیا 8 رونمایی شد
  • نوکیا 8 رونمایی شد
  • نوکیا 8 رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، کمپانی HMD از گوشی هوشمند نوکیا 8 پرده برداری کرد. حال اطلاعاتی از این گوشی هوشمند تازه معرفی شده را دراختیار شما قرار خواهیم داد.

گوشی نوکیا 8 دارای صفحه نمایش 5.3 اینچی IPS LCD با رزولوشن QHD می باشد که حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 700 نیت است. شیشه 2.5 بعدی گوریلا گلس 5 بر روی صفحه نمایش و از اطراف به بدنه تمام فلزی از آلیاژ آلومینیوم 6000 متصل شده است. ضخامت این گوشی هوشمند، 7.9 میلی متر می باشد و دارای گواهی IP54 است که نشان از مقاومت نوکیا 8 در برابر آب و نفوذ گرد و غبار، البته به صورت کم، دارد.

شرکت زایس، دوربین های نوکیا 8 را طراحی کرده است. دوربین اصلی این گوشی به صورت دوگانه می باشد که یکی از لنز های آن 13 مگاپیکسلی سیاه و سفید، با گشودگی f/2.0 و لنز دوم آن نیز 13 مگاپیکسلی رنگی، همراه با تثبیت کننده نوری تصویر(OIS) و فوکوس اتوماتیک لیزری و فلاش LED دوگانه می باشد که کمکی برای تصویربرداری در مکان های تاریک می باشد.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند، دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.0 می باشد که به فوکوس اتوماتیک فازی مجهز شده است. نوکیا 8 می تواند به صورت هم زمان از هر دو دوربین خود (دوربین سلفی و دوربین اصلی) استفاده کند و ویدیو تهیه کند و این ویدیو ها را در فیسبوک و یوتیوب به اشتراک بگذارد.

بخش دوربین نوکیا که OZO نام دارد، امکان ضبط صدای 360 درجه ای را می دهد که کیفیت ویدیو های با کیفیت 4K را افزایش می دهد. این قابلیت جالب، توجه اطرافیان را به خود جلب خواهد کرد. تمام پردازش های لازم را چیپست پردازشی قدرتمند اسنپدراگون 835 انجام می دهد.

شرکت HMD با همکاری گوگل، اپلیکیشن Photos را به عنوان نرم افزار گالری پیش فرض خود قرار داده است و همچنین فضای ابری نامحدودی برای ذخیره سازی آن ها به وجود آورده است. نوکیا 8 دارای حافظه ذخیره سازی داخلی 64 گیگابایتی می باشد که امکان اضافه کردن کارت حافظه نیز وجود دارد.

گوشی جدید شرکت HMD با قیمت 600 یورو (حدود 2 میلیون و 770 هزار تومان) در مهر ماه به بازار جهانی عرضه می شود همچنین نوکیا 8، دارای اندروید خالص 7.1 می باشد که به گفته این شرکت، نسخه اندروید O بعد از رونمایی این نسخه جدید اندروید به روزرسانی خواهد شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر