نوکیا ۳۳۱۰ خاطره انگیز با امکانات تازه +عکس

عصر کالا- گوشی خاطره انگیز نوکیا ۳۳۱۰ که روزگاری از محبوب ترین مدل های تلفن همراه بود، با امکانات تازه و بازسازی با قیمت ۵۸ یورو از راه می رسد.

نوکیا ۳۳۱۰ خاطره انگیز با امکانات تازه +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، عرضه این گوشی در فنلاند توسط اپراتور دی ان ای از ده روز دیگر و در قالب قراردادهای 12، 24 و 36 ماهه آغاز می شود.

    نوکیا 3310 جدید با همان ظاهر و طراحی قدیمی عرضه شده، اما با شبکه های نسل سوم و چهارم تلفن همراه هم سازگاری دارد و سیستم عامل S30+ بر روی آن نصب شده است. گشت و گذار در اینترنت هم از طریق نمایشگر 2.4 اینچی گوشی مذکور ممکن است.
    بر خلاف نمونه اولیه، نوکیا 3310 جدید دارای دوربین 2 مگاپیکسلی در پشت خود است و می توان کارت حافظه میکرواس دی نیز با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت به آن افزود. این گوشی دارای پرت میکرویواس بی، رابط 3.5 میلیمتری صوتی است و از بلوتوث 3 پشتیبانی می کند.
    نسخه جدیدی از بازی مار هم بر روی نوکیا 3310 جدید نصب شده تا کاربران هر چه بیشتر خاطره استفاده از مدل اولیه گوشی یاد شده را در ذهن خود زنده کنند.
    یکی از مزایای این گوشی عمر باتری بالای آن است که به 22 ساعت برای انجام مداوم مکالمه می رسد. این رقم ده برابر بیشتر از مدل اولیه گوشی نوکیا 3310 است. گوشی یاد شده در چهار رنگ قرمز، زرد، آبی و خاکستری عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر