قیمت و زمان عرضه پرچمدار جدید نوکیا؛

قیمت نوکیا ۸ مشخص شد

عصر کالا- زمان عرضه و قیمت نوکیا ۸ (Nokia ۸) توسط اچ ام دی گلوبال اعلام شد و همان‌طور که حدس می‌زدیم، قیمت پرچمدار اندرویدی نوکیا تفاوت چندانی با دیگر گوشی های پرچمدار بازار ندارد.

قیمت نوکیا ۸ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، نوکیا زیر سایه شرکت اچ ام دی گلوبال تلاش دارد تا اسم و رسم قدیمی خود در حوزه تلفن های هوشمند را احیا کند. بهره‌گیری از بهترین سخت افزارهای موجود در کنار دوربین‌های قدرتمند زایس، باعث شده تا ما با محصولی قدرتمند رو به رو باشیم. با این اوصاف، بهتر است بدانید قیمت نوکیا 8 با توجه به ویژگی‌های بسیار خوبی که این موبایل دارد، شما را متعجب خواهد کرد.
    قیمت نوکیا 8 ، 160 یورو کمتر از آیفون 7 است

    هنوز مشخص نیست که گوشی جدید نوکیا در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید یا نه. اما مدل نخستی که در حال حاضر تولید شده، فاقد برخی باندهای کلیدی شبکه LTE برای آمریکا همچون باند 12 برای تی موبایل است. به هر صورت ممکن است همانند نوکیا 6، این گوشی نیز بعدها در آمریکا به فروش رسد.
    در رابطه با قیمت نوکیا 8 و زمان عرضه آن، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از 6 سپتامبر (15 شهریور) با قیمت 600 یورو، وارد بازار کشورهای اروپایی و همچنین آسیایی شود. در مقایسه، گلکسی اس 8 سامسونگ 630 یورو و آیفون 7، چیزی در حدود 760 یورو قیمت دارد.
    نزدیک‌ترین رقیب نوکیا 8، وان پلاس 5 خواهد بود که با قیمتی در حدود 500 یورو، سخت افزار بسیار قدرتمندی دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر