ظهور یک گوشی میان‌رده جدید در بازار

عصر کالا- به نظر می‌رسد که شرکت اچ ام دی گلوبال قصد دارد به زودی یک گوشی جدید میان رده را تحت عنوان نوکیا ایکس ۶.۱ پلاس به بازارهای جهانی عرضه کند.

ظهور یک گوشی میان‌رده جدید در بازار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شرکت فنلاندی اچ ام دی (HMD) که حدود دو سال پیش برند نوکیا و حق فروش محصولات این غول تکنولوژی را خریداری کرد، توانسته است در سه ماهه پایانی سال گذشته 2017 میلادی حدود 4.15 میلیون دستگاه گوشی هوشمند نوکیا را به بازارهای جهانی عرضه کند که این خود خبر بسیار خوشایندی برای این غول تکنولوژی قدیمی به شمار می‌آید چراکه برای مدت‌ها نوکیا قادر نبود میزان فروش موفقیت‌آمیزی را به خود اختصاص داده و در عرصه رقابت تنگاتنگی که میان سازندگان گوشی‌های اندروید و iOS در گرفته بود، به خوبی به رقابت بپردازد.

    حالا تازه‌ترین گزارش‌ها از سوی این شرکت فنلاندی نشان می‌دهد که نوکیا قرار است یک گوشی میان رده جدید تحت عنوان نوکیا 6.1 پلاس به بازارهای جهانی ارائه کند تا نظر آن دسته از کاربرانی را که نمی‌خواهند مبالغ هنگفتی را برای گوشی هوشمند خود بپردازند، نیز به خود جلب کند و بخش اعظمی از بازارهای فروش جهانی را به خود اختصاص دهد.

    گفته می‌شود این گوشی هوشمند در تاریخ 19 ژوئن ( 28 تیر) روانه بازار خواهد شد و قرار است در سه مدل مختلف با حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی در کنار حافظه ذخیره سازی 32 و 64 گیگابایتی عرضه شود که از نسخه جدید سیستم عامل اندروید 8.0 (اندروید اوریو) پشتیبانی می‌کند.

    برند نوکیا در سال‌هایی که گوشی‌های هوشمند هنوز چندان محبوب و پرطرفدار نبودند، بزرگترین و محبوب‌ترین سازنده گوشی‌های همراه در جهان محسوب می‌شد و کاربران بسیاری نیز در جهان از محصولات و گوشی‌های با کیفیت و پردوام آن خشنودی و رضایت کافی را داشتند. 

    به عقیده برخی دیگر از تحلیلگران، دلیل دیگر آن می‌تواند عرضه گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید توسط نوکیا باشد چراکه هم اکنون تنها دو سیستم عامل اندروید و iOS هستند که محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سیستم‌های عامل گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شوند.

    شرکت اچ دی ام قصد دارد با ورود به بازار غرب از جمله اروپای غربی و آمریکای شمالی بازار بزرگتری را برای خود تصاحب کرده و با موفقیت بیشتری در عرصه‌های بین المللی حضور یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر