بنچمارک گوشی نوکیا ۷ پلاس فاش شد +تصویر

عصر کالا- گوشی هوشمند نوکیا ۷ پلاس که مدتی است حاشیه‌های بسیار داغی دارد، به تازگی از GeekBench عبور کرده است.

بنچمارک گوشی نوکیا ۷ پلاس فاش شد +تصویر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت HMD Global با انتشار اخباری با موضوع عرضه گوشی نسل جدید خود یعنی نوکیا 7 پلاس ، در 1-2 ماه اخیر حواشی این گوشی را بسیار داغ کرده است. حال نیز این شرکت اعلام کرده است که نوکیا 7 پلاس را در مراسم MWC 2018 رونمایی خواهد کرد.

    با این حال روز به روز شایعات و تصاویر بیشتری از این گوشی فاش می‌شود که باعث هایپ شدن بسیار زیاد این گوشی شده است.

    این در حالی است که ساعاتی پیش مهم‌ترین اطلاعات نوکیا 7 پلاس که همان بنچمارک یا نمرات فنی این گوشی است، منتشر شد. هرچند که انتساب این بنچمارک به نوکیا 7 پلاس هنوز به صورت رسمی تایید نشده است اما احتمال صحت آن بسیار بالاست.

     

    بنچمارک گوشی نوکیا 7 پلاس منتشر شد + تصویراین بنچمارک اطلاعات سخت‌افزاری نسل جدید گوشی های اچ ام دی گلوبال را قابل حدس کرده است. بر این اساس؛ احتمال می‌رود گوشی نوکیا 7 پلاس مجهز به تراشه Snapdragon 660 به عنوان پردازنده، 4 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید نسخه 8.0.0 باشد.

    گفتنی است؛ جشنواره MWC 2018 از تاریخ 26 فوریه (7 اسفند) لغایت 1 مارس (10 اسفند) برگزار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال در مراسم مخصوص خود در این جشنواره از 2 گوشی مهم رونمایی کند که یکی از آنها نوکیا 7 پلاس خواهد بود اما هنوز اطلاع دقیقی از گوشی دوم در دست نیست.

    در ادامه تصویری از بنچمارک گوشی هوشمند نوکیا 7 پلاس مشاهده می‌کنید :

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر