نمایشگر محصول جدید نوکیا مثل آیفون ۱۰ بریدگی دارد

عصر کالا- تصاویر منتشره از نوکیا ایکس ۵ نشان می‌دهد که به پیروی از آیفون ۱۰، نوکیا نیز به بریدگی بالای صفحه نمایش روی آورده است.

نمایشگر محصول جدید نوکیا مثل آیفون ۱۰ بریدگی دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, تصاویری که در آستانه رونمایی از محصول جدید شرکت فنلاندی نوکیا در فضای مجازی منتشر شده است نشان می‌دهد که بالای صفحه نمایش گوشی هوشمند نوکیا ایکس 5 نیز همانند آیفون 10 (ایکس) بریدگی (notch) وجود دارد.

    از آنجا که نوکیا ایکس 5 امروز در تاریخ 11 ژوئیه ( 20 تیر) معرفی و رونمایی می‌شود، بسیاری از علاقمندان به دریافت اطلاعات این  محصول جدید با مشاهده تصاویری که در وب سایت چینی بایدو منتشر شد، به خوبی دریافتند که نوکیا ایکس 5 شباهت ظاهری زیادی به آیفون 10 (ایکس) خواهد داشت.

    پیشتر هم این گوشی هوشمند جدید فنلاندی گواهی رگولاتوری چینی TENNA را دریافت کرده و مشخصات آن نیز در فهرست دریافت گواهی بلوتوث رؤیت شده بود.

    به نظر می‌رسد که نوکیا ایکس 5 نیز درست جا پای نوکیا ایکس 6 می‌گذارد و از طراحی مدرن، بدون حاشیه و تمام صفحه‌ای بهره می‌برد و بریدگی عریضی در بالای صفحه نمایش خود دارد و به طور کلی می‌توان گفت به شیائومی می 8 و آیفون 10 شباهت دارد.

    همچنین طبق این گزارش‌ها و تصاویر، نوکیا ایکس 5 در پیرامون دوربین و حسگر اثرانگشت، دیگر نوار فلزی همچون نوکیا ایکس 6 ندارد، رزولوشن و کیفیت تصویر آن نیز +HD بوده و در پنل پشتی آن دوربینی دوگانه با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

    گفته می‌شود قیمت پایه این محصول حدودا 150 دلار خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر