عرضه دو گوشی قدرتمند نوکیا در سال ۲۰۱۸

عصر کالا- شرکت نوکیا جزئیات بیشتری را در مورد دو گوشی قدرتمند خود اعلام کرده که قرار است در سال ۲۰۱۸ در دسترس علاقمندان قرار بگیرند.

عرضه دو گوشی قدرتمند نوکیا در سال ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این دو گوشی به ترتیب نوکیا 8 پرو و نوکیا 9 نام دارند. نوکیا 9 مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 2560 در 1440 پیکسل بوده و دارای 6 گیگابایت رم است. شاید تنها نقطه ضعف این گوشی پردازنده Snapdragon 835 آن باشد که امروزه پردازنده چندان قدرتمندی محسوب نمی شود.

    Nokia 8 Pro که قرار است در تابستان آینده به بازار بیاید، مجهز به پردازنده پیشرفته تر Snapdragon 845 بوده و در آن از نمایشگر بزرگتر 6  اینچی با دقت 2160 در 1080 پیکسل استفاده شده است. این گوشی هم دارای 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی به انتخاب مشتری است.

    برای گوشی یادشده دو دوربین 16 و 13 مگاپیکسلی در پشت و جلو درنظر گرفته شده است. باتری 4000 میلی آمپری، سیستم عامل Android Orea، پورت USB-C از جمله امکانات این گوشی است. نوکیا امیدوار است با عرضه این گوشی ها بتواند کنترل بازار تلفن های همراه پرچمدار را مجددا از رقبایی مانند سامسونگ و اپل بازپس بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر