نوکیا ایکس تازه ترین رقیب آیفون ایکس

عصر کالا- بعد از عرضه گوشی جنجالی آیفون ایکس که البته به علت قیمت بالا چندان در بازارهای جهانی مورد توجه قرار نگرفت، قرار است مدل تازه ای از گوشی نوکیا با نام مشابه نوکیا ایکس عرضه شود.

نوکیا ایکس تازه ترین رقیب آیفون ایکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, پیش از این گفته می شد این گوشی نوکیا ایکس 6 نام خواهد گرفت، اما حالا گفته می شود که این گوشی تنها نوکیا ایکس نام خواهد داشت.

    قرار است این گوشی حدود دو هفته دیگر و در تاریخ 16 می روانه بازار شود. نکته جالب اینکه گوشی قدرتمند OnePlus 6 نیز در همین روز عرضه خواهد شد.

    نوکیا ایکس دارای یک نمایشگر فراگیر با نسبت صفحه 19 به 9 و نمایشگر فوق دقیق 5.8 اینچی خواهد بود. برخی اخبار و عکس هایی که در مورد این گوشی در فضای مجازی منتشر شده نشان می دهد که نوکیا ایکس دارای دوربین دوگانه در پشت و حسگر اثرانگشت در زیر دوربین است.

    نوکیا ایکس از نظر سخت افزاری هم قدرتمند بوده و مجهز به تراشه Snapdragon 636 و 6 گیگابایت رم و همین طور پردازنده هشت هسته ای با سرعت 1.8 گیگاهرتز است. گفته می شود هر یک از دوربین های دوگانه این گوشی 12 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی آن 5 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی مجهز به سیستم عامل Android 8.1 Oreo خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر