بنچمارک جدید نوکیا ۸ ، از وجود اندروید ۸.۰.۰ خبر می‌دهد

عصر کالا- روز گذشته، “Geekbench” با انتشار بنچمارک جدید نوکیا ۸ (Nokia ۸) اطلاعات جذابی را از اولین پرچمدار اندرویدی این کمپانی فنلاندی در اختیار کاربران قرار داد.

بنچمارک جدید نوکیا ۸ ، از وجود اندروید ۸.۰.۰ خبر می‌دهد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، زمان زیادی به معرفی گوشی جدید نوکیا باقی نمانده است و در شرایطی که برخی کاربران هنوز در رابطه با نام این گوشی هوشمند مطمئن نیستند، دستگاهی با عنوان “Unknown Heart” با حضور در بنچمارک Geekbench، توجه بسیاری کاربران را به خود جلب کرده است.
    بنابر اطلاعات موجود، این دستگاه به 4 گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 835 مجهز شده و به صورت پیش‌فرض، از اندروید 8.0.0 استفاده می‌کند. این در حالی‌ست که دو ماه پیش، نمونه دیگری از محصول آزمایشی نوکیا با همین عنوان و اندروید 7.1.1 رویت شده بود.
    در رابطه با سیستم عامل، می‌توان استفاده از اندروید 8.0.0 را آزمایشی برای عرضه این گوشی با اندروید 7.1.1 در نظر گرفت. از سوی دیگر، این احتمال نیز وجود دارد که نوکیا 8، اولین تلفن هوشمندی باشد که همراه با نسخه جدید اندروید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما مبنای این ادعا چیست؟
    سال گذشته، بعد از عرضه به‌روزرسانی اندروید 7.0 برای محصولات پیکسل و نکسوس در ماه آگوست، ال جی V20 اولین گوشی هوشمندی بود که به صورت پیش‌فرض همراه با نسخه جدید این سیستم عامل رونمایی شد. با توجه به برنامه زمانی گوگل، احتمالا امسال نیز نسخه جدید اندروید در ماه جاری میلادی عرضه می‌شود. در نتیجه، می‌توان گفت تا تاریخ 16 آگوست (25 مرداد) که پرچمدار نوکیا به صورت رسمی رونمایی می‌شود، توسعه اندروید 8.0.0 نیز به پایان می‌رسد. در ادامه می‌توانید بنچمارک جدید نوکیا 8 را مشاهده کنید:

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر