آپدیتی بر جشنواره MWC ۲۰۱۸ ؛

چه گوشی‌هایی رونمایی خواهند شد؟

عصر کالا- با نزدیک شدن به جشنواره MWC ۲۰۱۸ شرکت‌های بسیاری برای حضور در این مراسم و رونمایی از محصولات خود اعلام آمادگی کرده‌اند.

چه گوشی‌هایی رونمایی خواهند شد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که جشنواره MWC 2018 پیش روست، شرکت‌های بزرگ عرضه کننده گوشی‌های هوشمند در حال آماده سازی مراسم‌های مخصوص خود برای این جشنواره هستند.

    شرکت سامسونگ که طی هفته‌های گذشته حسابی حاشیه‌های دو گوشی نسل جدید خود یعنی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را داغ کرده است، قرار است این دو گوشی را در جشنواره معتبر ام دبلیو سی پیش‌رو معرفی کند. تا کنون ما اطلاعات زیادی از گوشی سری Galaxy S9 به دست آورده ایم از جمله اینکه دوربین این گوشی قابلیت فیلمبرداری 1080p فریم بر ثانیه را دارد، سپس چندین رندر از قاب این گوشی و طراحی ظاهری آن منتشر شد که اطلاعات بیشتری به کاربران سامسونگ می‌داد.

    از طرف دیگر شرکت معتبر شیائومی نیز به تبلیغ گوشی هوشمند Redmi Note 5 خود پرداخت و با انتشار چندین تصویر از این گوشی کاربران را برای دنبال کردن مراسم رونمایی آن در MWC 2018 مشتاق‌تر کرد.

    در ادامه شرکت‌های نوکیا، میزو، ویو و اپل نیز به این رقابت پیوستند و هرکدام برای حضور در جشنواره ا‌م دبلیو سی و رونمایی از محصولات جدیدشان اعلام حضور کردند. شرکت نوکیا فناوری تصویربرداری penta-camera را معرفی کرد، از طرف دیگر شرکت میزو اعلام کرد که از گوشی بدون حاشیه خود یعنی Meizu 15 Plus رونمایی خواهد کرد.

    پس از آن شرکت شیائومی از رونمایی گوشی دوم خود یعنی Mi 6X در جشنواره ام دبلیو سی 2018 خبر داد. همچنین شرکت اپل نیز اعلام کرد که گوشی نسل جدید 6.1 اینچی خود با نسبت تصویر 18:9 را رونمایی خواهد کرد. در این میان شرکت ویوو نیز قرار است گوشی X20 Plus UD خود را معرفی کند.

    باید منتظر ماند و دید هفته آینده کدام شرکت ها به این رقابت اضافه خواهند شد. گفتنی است؛ جشنواره MWC 2018 از تاریخ 26 فوریه (7 اسفند) لغایت 1 مارس (10 اسفند) برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر