زمان معرفی محصول جدید نوکیا معلوم شد

عصر کالا- به نظر می‌رسد که شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد در جریان رویدادی در اوایل ماه اکتبر از جدیدترین گوشی پرچمدار نوکیا رونمایی کند.

زمان معرفی محصول جدید نوکیا معلوم شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، پس از آنکه حق فروش محصولات نوکیا توسط شرکت فنلاندی HMD خریداری شد، حالا این شرکت اعلام کرده که توانسته است با افزایش میزان فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا و کسب درآمد قابل ملاحظه از آن، این شرکت پیشگام در عرصه تکنولوژی را از خطر ورشکستگی برهاند و نوکیا را بار دیگر به فهرست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان بازگرداند.

    حالا به نظر می‌رسد این شرکت که به‌عنوان فرشته نجات نوکیا از آن یاد می‌شود حقیقتا توانسته است محصولات جدید و به روز نوکیا را با موفقیت چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای به فروش برساند و این غول تکنولوژی دیرینه را از خطر ورشکستگی برهاند.

    هم‌اکنون این شرکت فنلاندی با ارسال دعوت‌نامه‌ای اعلام کرده است که می‌خواهد به‌زودی در جریان رویدادی در لندن در تاریخ 4 اکتبر ( 12 مهر) از جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار نوکیا رونمایی و پرده‌برداری کند.

    این دعوت‌نامه که جزیئات دیگری بجز رونمایی از محصول جدید نوکیا در آن ذکر نشده است، به احتمال زیاد خبر معرفی گوشی نوکیا 9 را به کاربران و طرفداران این برند معروف نوید خواهد داد.

    سال جاری و چند ماه پیش در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 بود که اچ‌ام‌دی گلوبال از که نوکیا 8 سیروکو رونمایی کرد. این گوشی با صفحه نمایشی 5.5 اینچی با نمایشگر pOLED به پردازنده اسنپ‌دراگون 835 کوالکام مجهز است. این پردازنده‌ هشت هسته‌ای را 6 گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR4x و 128 گیگابایت UFS2.1 همراهی می‌کرد.

    اما حالا با رونمایی اپل از آیفون‌های جدید و همچنین سامسونگ از محصولات تازه‌ای که می‌خواهد از آن رونمایی کند، کار برای نوکیا سخت و دشوار خواهد شد و باید دید که این شرکت فنلاندی حرفی برای گفتن دارد یا خیر.

    شایعات منتشره حاکی است که نوکیا 9 به 5 لنز تجهیز شده است و احتمالا از تراشه پردازنده 845 کوالکام بهره می‌برد. جزییات دیگری از این پرچمدار جدید هنوز منتشر نشده و به نظر می‌رسد به‌منظور آگاهی یافتن از اطلاعات دقیق آن تا زمان رویداد معرفی محصول جدید نوکیا منتظر بمانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر