نسخه قدرتمند گوشی پرچمدار جدید نوکیا ۸ با ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود

عصر کالا- به‏‌تازگی، زمان عرضه‌ی نسخه رده‌بالای گوشی پرچم‌دار نوکیا ۸ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مشخص شده است.

نسخه قدرتمند گوشی پرچمدار جدید نوکیا ۸ با ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، شرکت فنلاندی اچ‌ام‌‏دی گلوبال، مدتی پیش از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام نوکیا 8 رونمایی کرد. پرچم‌دار جدید این سازنده، به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و این مدل، تنها نسخه‌ای بود که از نوکیا 8 معرفی شد. بااین‌حال، به نظر می‌رسد اچ‌ام‌‏دی گلوبال در نظر دارد نسخه‌ قدرتمند گوشی پرچم‌دار جدید خود را با حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی بیشتر ارائه دهد که آن را به رقیب قدرتمندتری برای پرچم‌داران جدید بازار مبدل خواهد ساخت.

    مدل قدرتمند نوکیا 8 از 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند؛ با توجه به اطلاعاتی که پیش‌تر در رابطه با نسخه پایه نوکیا 8 ارائه شده، شرکت اچ‌ام‌‏دی گلوبال در مدل رده‌بالای پرچم‌دار جدید خود فضای ذخیره‌سازی را به دو برابر افزایش داده است. همچنین، فضای رم در نسخه‌ گران‌قیمت‌تر نوکیا 8، دو گیگابایت بیشتر از مدل پایه آن با 4 گیگابایت حافظه رم است.

    نسخه جدید نوکیا 8 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، اخیراً در اسناد FCC ایالات متحده آمریکا رؤیت شده بود. اکنون نیز یک گزارش جدید به این موضوع اشاره کرده که اچ‌ام‌دی گلوبال عرضه نسخه رده‌بالای نوکیا 8 را به‌صورت رسمی تأیید کرده است.

    در این گزارش، آمده است که نسخه قدرتمند نوکیا 8 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، در ماه آینده میلادی و در تاریخ 20 اکتبر (26 مهرماه) به فروش خواهد رسید؛ البته گفته می‌شود این تاریخ، برای عرضه‌ی نوکیا 8 در اروپا و به‌ویژه آلمان در نظر گرفته‌شده است.

    علاوه بر محدودیت احتمالی عرضه، شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال در نظر دارد نسخه رده‌بالای پرچم‌دار جدید خود را تنها در رنگ آبی ارائه دهد. در رابطه با قیمت این مدل اعلام شده است که نسخه قدرتمند نوکیا 8 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، برچسبت قیمتی 669 یورو را با خود به همراه خواهد داشت؛ این مدل، نزدیک به 90 یورو گران‌قیمت‌تر از نسخه پایه گوشی پرچم‌دار نوکیا 8 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

    در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی مبنی بر زمان عرضه نسخه رده‌بالای گوشی پرچم‌دار نوکیا 8 در بازارهای مهم دیگر در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، وجود ندارد؛ هرچند در برخی از بازارها، حتی نسخه استاندارد گوشی پرچم‌دار جدید اچ‌ام‌دی گلوبال با برند نوکیا به فروش نمی‌رسد!

    از دیگر مشخصات پرچم‌دار جدید نوکیا 8 می‌توان به نمایشگر 5.3 اینچی IPS LCD با رزولوشن Quad HD و چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی اشاره کرد. نوکیا 8 از دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در حاشیه بالای نمایشگر، یک شاتر 13 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی جای گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر