اشتراک گذاری وای فای در آی او اس ۱۱ ساده تر شده است

عصر کالا- اشتراک گذاری وای فای در آی او اس ۱۱ (iOS ۱۱) که همواره یکی از معضلات کاربران آیفون ها بوده است، اینک به روشی جدید، راحت‌تر از همیشه و بدون نیاز به تایپ حتی یک کاراکتر انجام می‌شود.

اشتراک گذاری وای فای در آی او اس ۱۱ ساده تر شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، وصل شدن به شبکه اینترنت وای فای دوستان در زندگی امروزی ما امر عجیبی به حساب نمی‌آید و برای بیشتر ما پیش آمده که از دوست‌مان تقاضای تایپ یا بیان رمز وای فای خانگی‌اش را داشته باشیم. اگر اشتباهات شنیداری اعداد و حروف را کنار بگذاریم، تایپ یک پسورد طولانی که از حروف بزرگ و کوچک متعددی تشکیل شده کمی حوصله سر بر است و گاهی تنها با لمس یک دکمه اشتباه، باید تمامی کاراکترها را دوباره وارد کنیم. راهکار جدیدی که اپل در نسخه جدید سیستم عامل موبایلی خود برگزیده، امکان اشتراک گذاری وای فای در آی او اس 11 شناخته می‌شود که بدون تایپ حتی یک کاراکتر، امکان برقراری اتصال اینترنت وای فای را برای دوستانتان فراهم می‌کند.

    اپل همه ساله در کنفرانس‌هایش از محصولات جدیدش می‌گوید، اما تمامی نکات جدید آن‌ها را بازگو نمی‌کند و اجازه می‌دهد تا خود کاربران برخی از قابلیت‌های جدید را کشف کنند. از حالا اگر آی دیوایسی با سیستم عامل آی او اس 11 بخواهد به وای فای متصل شود، به تمامی دستگاه‌های اپلی اطراف پیغامی برای تایید ارسال پسورد به نمایش در می‌آید. قابلیت اشتراک گذاری وای فای در آی او اس 11 یکی از قابلیت‌های کاملا جدید است که مسیر طولانی و خسته‌کننده تایپ پسورد را از میان برمی‌دارد و با لمس دکمه «Send Password» رمز اینترنت برای دیوایس دیگر ارسال می‌شود.
    ممکن است نگرانی‌هایی درباره پیوستن به شبکه وای فای شما از خانه‌های همسایه یا افراد ناشناس نیز وجود داشته باشد؛ اما خوشبختانه کوپرتینویی‌ها فکر همه جا را کرده‌اند و امکان ارسال پسورد تنها به آی دیوایس‌هایی وجود دارد که در نزدیکی شما قرار دارند. همچنین نام دستگاه مهمان هنگام ارسال رمز نمایش داده می‌شود و از ایجاد هرگونه اشتباه جلوگیری خواهد شد. در نظر داشته باشید این ویژگی نیاز به فعال‌سازی در بخش تنظیمات دارد.
    طبق پیش‌بینی‌ها، نسخه یازدهم از سیستم عامل آی او اس پاییز سال جاری برای دانلود آماده خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر