بهترین بازی های مولتی پلیر اندروید و آیفون (۲۰۱۷)

عصر کالا- آیا دوست دارید با بهترین بازی های چند نفره (Multiplayer) آشنا شوید؟ در این مقاله بهترین بازی های اندروید و دستگاه های اپل را گردآوری کرده ایم تا از طریق Wi-Fi یا شبکه محلیتان بتوانید از آن ها استفاده کنید. بسیاری از این بازی ها رایگان در دسترس می باشند و از همه مهم تر ساعات زیادی شما را سرگرم خواهند کرد.

بهترین بازی های مولتی پلیر اندروید و آیفون (۲۰۱۷)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  زوم تک ؛ 

    Dungeon Hunter 4
    تکه تکه کنید! از بین ببرید! و از طریق حماسه تک نفره و چند نفره غارت کنید! و این تمام کاری است که باید در بازی “DH4” انجام دهید. کاراکتر موردعلاقه تان را از میان 4 جنجگو با سبک مبارزه شخصیشان انتخاب کنید. مهارت های نبردتان را ارتقاء دهید و هنگامیکه آماده شدید، در کنار دوستانتان در عرصه co-op بجنگید. مهارت های نبرد خود را در حالت PVP نشان دهید و با دیگر جنگجویان بجنگید.

    (Vast Survival (Multiplayer
    “VAST” یک بازی جهان باز (Open World) بقاء چندنفره است. هدف شما در طول کل بازی تلاش برای زنده ماندن می باشد. از خصوصیات بازی “Vast Survival” می توان به ساخت و ساز، چت صوتی، پایگاه های نظامی و شکار اشاره کرد. این بازی جهان باز 100KM در هر دوره تا 26 بازیکن را ساپورت خواهد کرد.

    (Spider World (Multiplayer
    در آخر، یک بازی که در آن باید کنترل عنکبوت شخصیتان را در دنیای 3-بُعدی دست بگیرید. جانورتان را سفارش سازی کنید و آن را با هر ظاهری که علاقه مندید، بسازید. سپس با دیگر حشرات بخزید و به چالش با سایر بازیکنان در سراسر جهان بپردازید و مبارزه کنید تا عنکبوت قرمان شوید! اگر به طور آنلاین به چهار بازیکن بپیوندید، قادر هستید تا قبیله عنکبوتی خود را بسازید.

    Shadowgun DeadZone
    در بازی “Shadowgun DeadZone” شما قادر هستید تا به صورت آنلاین با 12 بازیکن در جنگ های چندنفره قهرمانانه شرکت کنید. از میان دو حالت بازی مسابقه مرگ و کنترل منطقه و نقشه های مختلف را انتخاب کنید. پس از افزایش رتبۀ بازیکن در طول بازی عناصر مختلف باز خواهد شد و شما با تنوع بینظیری از نظر سلاح و مهمات روبرو خواهید شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر