ایکس‌باکس وان ایکس در زمان عرضه ۱۳۰ بازی دارد

عصر کالا- در حالی که تمام بازی‌های عرضه شده برای ایکس‌باکس وان روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس هم اجرا می‌شوند، برخی از بازی‌ها به شکل خاص برای ایکس‌باکس وان ایکس بهینه شده‌اند و با کیفیت بیشتری اجرا می‌شوند.

ایکس‌باکس وان ایکس در زمان عرضه ۱۳۰ بازی دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، چند ماه پیش مشخص شد که 100 بازی برای ایکس‌باکس وان ایکس بهینه شده و اکنون این تعداد به 130 بازی رسیده است. مایکروسافت به تازگی لیستی از بازی‌های جدیدی از قدرت Xbox One X پشتیبانی می‌کنند منتشر کرده که در بین آن‌ها اسم بازی‌های Far Cry 5، Fortnite، L.A. Noire و Okami HD به چشم می‌خورد.  احتمال دارد که در آینده این لیست باز هم به‌روزرسانی شود و بازی‌های بیشتری به آن اضافه شوند.

    بازی‌هایی که برای ایکس‌باکس وان ایکس بهینه شده‌اند از نظر تکنیکی بهبود پیدا کرده‌اند و کیفیت بیشتری در مقایسه نسخه اول‌شان دارند. به طور مثال این بازی‌ها با کیفیت 4K اجرا می‌شوند و حتی ممکن است فریم‌ریت بالاتری داشته باشند. زمان لودینگ این عنوان‌ها هم کمتر از قبل خواهد بود.

    در نمایشگاه گیمزکام امسال هم اعلام شد که بازی‌های The Evil Within 2 و Wolfenstein II: The New Colossus هم از قدرت ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کنند.

    در ادامه می‌توانید لیست جدیدترین بازی‌هایی که برای Xbox One  بهینه شده‌اند را ببینید:

    AWAY: Journey to the Unexpected

    Biomutant

    Crossout

    Far Cry 5

    Fortnite

    Greedfall

    GRIDD: Retroenhanced

    Immortal: Unchained

    L.A. Noire

    Nine Parchments

    Okami HD

    Redout: Lightspeed Edition

    Rise of the Tomb Raider

    Rugby 18

    Tacoma

    کنسول جدید مایکروسافت در تاریخ 16 آبان با قیمت 499 دلار راهی بازار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر