HP یک کیس اکسترنال کارت گرافیک ساخته است

عصر کالا: در کنار معرفی یک کوله پشتی قدرتمند و مجموعه‌ای از کامپیوترهای مختلف برای بازی، شرکت HP هم‌چنین از تجهیزات دیگری برای گیمرها رونمایی کرده است؛ طوری که HP می‌خواهد کاری کند تا یک بسته‌ی کامل از محصولاتش را برای بازی کردن بخرید. این تجهیزات جدید شامل دو مانیتور، یک ماوس، یک کیبورد مکانیکی و یک کیس کارت گرافیکی اکسترنال می‌شود.

HP یک کیس اکسترنال کارت گرافیک ساخته است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸:۰۰
  • HP یک کیس اکسترنال کارت گرافیک ساخته است
  • HP یک کیس اکسترنال کارت گرافیک ساخته است
  • HP یک کیس اکسترنال کارت گرافیک ساخته است
  • HP یک کیس اکسترنال کارت گرافیک ساخته است

کیس کارت گرافیک اکسترنال HP جالب‌ترین محصول بازی معرفی شده‌ی این شرکت است، یا حداقل، بزرگ‌ترین محصول در بین تجهیزاتی است که HP برای بازی معرفی کرده. این کیس کارت گرافیک، HP Accelerator نام گرفته است و یک جعبه‌ی بزرگ است که داخلش منبع تغذیه و فضایی برای قرار دادن یک کارت گرافیک دو هارد درایو دارد.

کیس HP Accelerator با یک پورت Thunderbolt 3 به لپ‌تاپ متصل می‌شود و روی خودش هم چهار پورت USB 3.0 و یک پورت USB Type-C دارد.

محصولاتی مثل HP Accelerator ساخته شده‌اند تا لپ‌تاپ شما را در خانه تبدیل به دستگاهی قوی‌تر کنند، در حالی که می‌توانید مدل ضعیف‌تر لپ‌تاپ‌تان را به راحتی همه جا همراه داشته باشید.

هنوز مشخص نیست دقیقا چه کارت‌هایی را می‌توانیم در کیس کارت گرافیک HP قرار دهیم، اما می‌دانیم که قیمت 299 دلاری آن، بسیار از مدلی که ریزر ساخته کمتر است.

شرکت HP گفته که فقط می‌تواند همخوانی Accelerator را با لپ‌تاپ‌های خودش تضمین کند، چون تنوع در رابط Thunderbolt زیاد شده است و همه‌ی لپ‌تاپ‌ها مثل هم از این رابط استفاده نمی‌کنند.

در ادامه می‌توانید نگاهی به مانیتور و کیبورد مکانیکی HP هم بیاندازید که با قیمت‌های 280 و 130 دلار وارد بازار خواهند شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر