اجرای بازی های سنگین با نوت بوک جدید اوریجین

عصر کالا- شرکت اوریجین پی سی، تازه ترین نوت بوک باریک خود موسوم به EVO۱۵-S را با استفاده از فناوری مکس – کیو روانه بازار کرد.

اجرای بازی های سنگین با نوت بوک جدید اوریجین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از پی سی ورلد، این نوت بوک در عین استفاده از سخت افزاری قدرتمند که قادر به اجرای بسیاری از برنامه های نرم افزاری و بازی های سنگین و پیچیده است، ضخامت زیادی هم ندارد و لذا از برخی تولیدات رقبا مانند نوت بوک Alienware 15 پیشرفته تر محسوب می شود.

    EVO15-S مجهز به پردازنده جدید Core i7-7700HQ اینتل، کارت گرافیک GeForce GTX 1070 Max-Q ان ویدیا و 8 گیگابایت رم است. در طراحی این لپ تاپ از سیستم صوتی حرفه ای Sound BlasterX Pro-Gaming 360 استفاده شده تا صدای بازی های ویدئویی با حداکثر کیفیت به گوش برسد.

    نمایشگر این نوت بوک در دو مدل 1080 پیکسلی یا فوق دقیق 4K طراحی شده است. اما ابعاد این نمایشگرها در هر دو حالت 15.6 اینچ است. همچنین کاربران می توانند تا حداکثر 32 گیگابیت حافظه DDR4 بر روی آن نصب کنند. حافظه اس اس دی M.2 PCI-E به میزان حداکثر دو ترابایت از جمله دیگر امکانات این نوت بوک است.

    در عین حال هارد دیسک سنتی حداکثر 4 ترابایتی هم برای این نوت بوک موجود است. قیمت این نوت بوک حدود 1800 دلار است. وزن این نوت بوک 1.9 کیلوگرم و ضخامت آن 1.7 سانتیمتر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر