PlayStation ۴ Pro در رنگ سفید یخچالی رونمایی شد

عصر کالا- اگر تاکنون در فکر خرید یک PlayStation ۴ Pro در رنگ سفید یخچالی بوده‌اید، زمان آن فرا رسیده که دست به جیب شوید. سونی اعلام کرد Playstation ۴ Pro را در رنگ سفید یخچالی به عنوان بخشی از نسخه محدود بسته Destiny ۲ عرضه می‌کند.

PlayStation ۴ Pro در رنگ سفید یخچالی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، همان طور که از عنوان این محصول بر می‌آید، این بسته دارای کنسول بسیار قدرتمند سونی همراه با نسخه‌ای از Destiny 2 است. همچنین انگیزه‌های بیشتری برای خرید این بسته ایجاد شده است. مثلاً قرار است مشتریانی که این بسته را خریداری می‌کنند، یک PlayStation 4 Pro در رنگ سفید یخچالی همراه با یک ترابایت حافظه HDD، یک کنترلر بازی DualShock 4 و یک نسخه از Destiny 2 دریافت کنند. همچنین آن‌ها یک کوپن برای دانلود بسته محتوای دیجیتالی دریافت می‌کنند که امکان دسترسی به Expansion Pass و محتوای دیجیتالی فوق العاده ای را به آن‌ها می‌دهد.

    سونی این خبر را یک هفته قبل از معرفی نسخه بتای Destiny 2 اعلام کرده است. نسخه بتای بازی جدید شرکت بازی ساز Bungie قرار است در تاریخ 27 تیر ماه رونمایی شود. تمامی بازی کنان Destiny 2 بر روی PlayStation 4 می‌توانند به محتوای جایزه پیش از دیگر پلتفرم‌ها دسترسی داشته باشند.
    این بازی شامل یک نقشه چند نفره رقابتی، یک حمله گروهی سوم شخص، مجموعه ابزار آلات و وسایل خاص، یک کشتی جدید و یک سلاح منحصربه فرد و عجیب و غریب است.
    پیش خرید بسته نسخه محدود Destiny 2 PlayStation 4 Pro با قیمت 499.99 دلار شروع شده است. این بسته در 15 شهریور ماه منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر