کنسول بازی جدید آتاری با سیستم عامل لینوکس عرضه می شود

عصر کالا- شرکت آتاری کنسول بازی تازه خود به نام آتاری باکس را به زودی عرضه می کند. این کنسول بازی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

کنسول بازی جدید آتاری با سیستم عامل لینوکس عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، کنسول یادشده مجهز به سیستم عامل لینوکس بوده و در آن از پردازنده شرکت ای ام دی استفاده شده است.

    فیرگال مک سازنده این کنسول بازی می گوید آتاری با همکاری شرکت Indiegogo به دنبال جمع آوری بودجه به منظور تولید کنسول های بازی قدرتمند است و آتاری باکس را در بهار سال 2018 روانه بازار خواهد کرد.

    یکی از مزایای مهم این کنسول امکان اجرای بی دردسر بازی های کلاسیک و جذاب شرکت آتاری خواهد بود که احساسات نوستالژیک کاربران بازی های قدیمی تولیدی این شرکت را زنده می کند. البته این کنسول با بازی های مستقلی مانند Minecraft  یا  Terraria نیز سازگاری خواهد داشت.

    آتاری باکس مجهز به رابط کاربری ویژه ای است که استفاده از آن از طریق اتصال به تلویزیون را تسهیل می کند. اجرای تعداد زیادی از بازی های رایانه ای برروی این کنسول ممکن است و از آن برای اجرای برخی برنامه ها و نرم افزارهای دیگر، گشت و گذار در وب و پخش موسیقی نیز می توان استفاده کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر