رایانه ارزان قیمت ویژه بازی های ویدئویی به بازار آمد

عصر کالا- ایسر رایانه دسک تاپ ارزان قیمتی برای بازی های ویدئویی عرضه کرده است. این رایانه مجهز به پورت های یو اس بی جدیدی است که اطلاعات را با سرعت حدود ۱۰ گیگابایت برثانیه منتقل می کنند.

رایانه ارزان قیمت ویژه بازی های ویدئویی به بازار آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیتال ترندز،   شرکت ایسر یک رایانه دسک تاپ با قیمت ارزان برای بازی های ویدئویی به بازارعرضه کرده است. رایانه مذکور GX-281 نام گرفته و اکنون در گزینه های مختلف با قیمت 800 دلار در بازار وجود دارد.

    GX-281 با گزینه پردازشگرهای  Ryzen7 و AMD Ryzen5 کارت های گرافیتی 1070 عرضه شده است. البته نسخه ای از این رایانه با AMD Radeon RX 480 GPU نیز عرضه خواهد شد.  

    تراشه های دسک تاپی Ryzen5 در ماه آوریل عرضه شد. این تراشه در رایانه های جدید ایسر  در کف قسمت چهار هسته آن نصب می شود و سرعت پایه آن 3.2 گیگاهرتز اعلام شده است. قیمت این تراشه به تنهایی 170 دلار است اما قابلیت پردازش حجم وسیعی از اطلاعات را دارد.  نسخه دیگر رایانه ایسر مجهز به Ryzen7  است که سرعت پایه آن 3.4 گیگاهرتز است. 

    این رایانه همچنین دارای دو پورت USB3.1  Gen2 Type-A است. به این ترتیب انتقال اطلاعات به دستگاه با سرعتی حدود 10 گیگابایت برثانیه انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر