مدیر آتاری ساخت کنسول جدید را تائید کرد

عصر کالا- همه ما در مرحله ای از زندگیمان یک کنسول آتاری داشتیم. البته اگر سن و سالمان به این کنسول قد بدهد! حالا بعد از مدت ها نسل جدید هم می توانند با این شرکت آشنا شوند.

مدیر آتاری ساخت کنسول جدید را تائید کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، «فرد چسنی» مدیر عامل شرکت آتاری تأیید کرده این شرکت در حال ساخت یک کنسول جدید است. با توجه به این که این شرکت بیش از 30 سال است که کنسول بازی خانگی تولید نکرده، دیدن این کنسول جدید بسیار هیجان انگیز خواهد بود.
    هفته گذشته شرکت آتاری طی نمایشگاه E3 2017 یک تیزر تبلیغاتی از پروژه Ataribox خود منتشر کرد. افراد زیادی چیزی که دیده بودند را به هیچ وجه باور نکردند و نمی توانستند باور کنند یک کنسول آتاری جدید در دست تولید است.

    در حال حاضر مدیر عامل شرکت تائید کرده شرکت در حال ساخت اولین کنسول بازی خانگی خود در سه دهه است. فرد چسنی همچنین اعلام کرد این محصول سال ها در دست تولید بوده است. این دستگاه از قابی تشکیل شده که شباهت زیادی به کنسول بازی سال های دور دارد.
    همچنین گفته می شود این کنسول سخت افزاری مبتنی بر فناوری پی سی دارد و طراحی آن هنوز به پایان نرسیده است. مدیر عامل این شرکت اطلاعات دیگری درباره این کنسول منتشر نکرده است.
    در حال حاضر مشخص نیست آتاری قصد دارد اولین کنسول جدید خود را در سه دهه اخیر چه زمانی رونمایی کند و در نهایت این دستگاه را با چه نامی عرضه خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر