درآمد بازیکنان حرفه‌ای Overwatch چقدر است؟

عصر کالا- شرکت بازی‌سازی بلیزارد خودش وظیفه‌ی برگزاری اولین تورنمنت بزرگ بازی اورواچ (Overwatch) را برعهده گرفته است. این شرکت اخیرا در خبری، از رقم‌هایی که بازیکنان حرفه‌ای Overwatch دریافت می‌کنند، صحبت کرده است؛ بازیکنانی که قرار است با تیم خود، در فصل اول «لیگ اورواچ» (Overwatch League) شرکت کنند.

درآمد بازیکنان حرفه‌ای Overwatch چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترینها، تیم‌های مختلف Overwatch می‌توانند بازی‌کننده‌های حرفه‌ای که می‌خواهند را از روز اول آگوست تا 30 اکتبر جذب کنند. حداقل حقوق سالانه‌ی هر بازیکن حرفه‌ای Overwatch برابر با 50 هزار دلار است.

    در کنار حقوق ماهانه، بازیکن‌ها هم‌چنین بیمه‌ی سلامت خواهند داشت، یک خانه برای مدت زمانی که تحت قرارداد هستند دریافت خواهند کرد و هم‌چنین برنامه‌هایی برای بازنشستگی آن‌ها باید تنظیم شود. حداقل 50 درصد جایزه‌ای که یک تیم برنده می‌شود، باید به بازیکنان برسد؛ که البته این رقم بین بازیکنان تقسیم می‌شود. مجموع تمام جایزه‌های فصل اول Overwatch League برابر با 3٫5 میلیون دلار است. حداقل یک میلیون دلار از این رقم، برای تیم برنده در نظر گرفته خواهد شد.

    بلیزارد هم‌چنین گفته است که هر تیم می‌تواند بین 6 تا 12 نفر عضو داشته باشد. هیچ محدودیتی برای اعضای تیم‌ها، ملیت یا محل زندگی آن‌ها وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر